همزمان با سراسر جهان؛

همایش بین المللی شیرخوارگان حسینی در زاهدان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و برخی از کشورهای دیگر، همایش بین المللی شیرخوارگان حسینی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۰۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام برزگر که برای سخنرانی در ایام محرم الحرام به حسینیه عاشقان ثارالله مرکز سیستان و بلوچستان دعوت شده است، در همایش بین المللی شیرخوارگان حسینی که در این حسینیه برگزار شده بود، طی سخنانی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی مانور و نشان دهنده عزم برای تربیت حسینی فرزندانمان است.

وی ادامه داد: در هر دین و مذهبی فرزندان را برای تحقق اهدافشان تربیت می کنند به طوری که در برخی از ادیان فرزندان خود را به مثل حیوانات وحشی درنده و جنگ جو و چپاول گر پرورش می دهند.

وی با بیان اینکه مادران در کشورما فرزندان خود را تربیت حسینی می کنند و شرکت در همایش شیرخوارگان، مانوری در این زمینه است، تصریح کرد: فرزندان امانتی در دست خانواده ها هستند و اگر در تربیت اسلامی و پرورش آنان کوتاهی از سوی پدر و مادر صورت بگیرد به نوعی خیانت در امانت شده است.

وی تاکید کرد: در تربیت اسلامی فرزندان باید چند نکنه اساسی را مدنظر داشته باشیم که این نکته ها شامل حب پیامبر و خلیفه خداوند بر روی زمین را به فرزندان با رفتار خوب و محبت ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: امر و نهی الهی باید به فرزندان آموزش داده شود، کسی که با محبت اهل البیت(ع) و قرآن تربیت شود احترام را می آموزد و بی احترامی نمی کند.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم پس از روضه و سینه زنی، نذرنامه ای توسط مادران به صورت همزمان قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار