فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوشهر:
سردار سرلشکر حسین سلامی در حضور فرماندهان و مسئولین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عنوان کرد: مردانی که در این دیار هستند شکست دادن دشمن را هنرمندانه می دانند.
کد خبر: ۹۱۷۲۰۸۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
مردان این دیار شکست دادن دشمن را هنرمندانه می دانند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار سرلشکر حسین سلامی در جمع فرماندهان و مسئولین سپاه استان بوشهر گفت: سرشت سپاه، گِل وجودی سپاه از گُل وجود عاشورا ریشه گرفته است، آن زمانی که آب روی آب ریخته شد و دست بزرگترین جوانمرد تاریخ قطع شد، سپاه شکل گرفت، سپاه نتیجه عاشورا و عاشورا بزرگترین حادثه جاودانه تاریخ است.

سردار سرلشکر سلامی افزود: عاشورا به ما میگوید با هیچ بهانه‌ای نباید میدان را ترک کرد، اگر کسی لباس جهاد را از تن در کند خداوند لباس ذلت را بر او می‌پوشاند، لباس جهاد برای ما شرف، افتخار و فضیلت است، امروز مکلف به دفاع از اسلام، احیای مجد و عظمت اسلام و آزاد کردن مسلمانان از اسارت و بردگی جاهلیت مدرن هستیم.

وی با بیان ویژگی‌های استان بوشهر ابراز کرد: بوشهر سرزمین بیرق دار جهاد با استعمار است، تاریخ و حال این سرزمین به یکدیگر متصل است، تاریخ این سرزمین شاهد دفن شدن رویا‌های استعمارگران است، هنوز گورستان انگلیسی‌ها در شهر دیده می‌شود، دست‌های آمریکایی‌ها در اینجا بالا رفت، مردانی که در این دیار هستند شکست دادن دشمن را هنرمندانه می‌دانند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این ملت در یک تاریخ فشرده ۴۰ ساله قدرت گرفته است و اسلام به حاکمیت رسید، اسلام نظامی قدرتمند را تشکیل داد، آن هم قدرتی که توانست ابتکار عمل و میدان را از قدرت‌های بزرگ و به ظاهر قدرتمند دنیا را در تاریخ بگیرد، آن‌ها را متوقف و دشمنان را افسرده، پژمرده و عاجز کند.
 
مردان این دیار شکست دادن دشمن را هنرمندانه می دانند
سرلشکر سلامی ادامه داد: ما منطق غلبه را بر اساس تعالیم پیشوایان بزرگ انقلابمان آموختیم هم امام راحل و بعد از آن بیش از ۳۰ سال رهبریِ، رهبری بزرگ بر منطق وحی و حکمت الهام یافته از کلام الهی، نقطه مرکزی تدبیر انقلاب، ژرف اندیش آگاه و مسلط بر اعماق اندیشه و تفکر دشمنان، توانسته است جنگ‌های چند بعدی دشمنان را با معنای شکست تفسیر کند.

وی اظهار کرد: تحریم اقتصادی نتواسته است ملت ما را از ادامه جهاد بزرگ خود باز دارد، همه مردم به صحنه آمده اند و کشورمان را قتلگاه سیاست‌های اقتصادی دشمن کرده اند، هیچ یک از شهر‌های ما چهره شهر‌های یک کشور تحریم شده را ندارد، کجای این کشور نمایان گر یک کشور تحریم شده جهانی است و این نشان می‌دهد که ظرفیت‌های این ملت فرا‌تر از دامنه قدرت‌های دشمنان ما در تحریم، فشار و انزوا هستند.


پایان خبر/
ارسال نظرات