فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نقطه اصلی تهاجم دشمن ایمان مردم است

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نقطه اصلی تهاجم دشمن ایمان مردم است.
کد خبر: ۹۱۷۲۰۸۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر به لطف الهی نقش و اهمیت فزاینده دارد ، بوشهر تاریخی سرشار از مبارزه با استعماره بوده است. مردمان این استان، باصفا، متدین، انقلابی و ولایتمدار هستند.

وی ادامه داد: این استان به لحاظ توسعه و پیشرفت اقتصادی، اهمیت آن در حال افزایش است و نقطه نگرانی این است که اگر این توسعه با مدل غربی همراه باشد بخشی از سرمایه درخشان بوشهر را مورد آسیب قرار می دهد که باید صیانت شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سرزمین جنگ و نقطه اصلی تهاجم دشمن ایمان مردم است، اگر ایمان مردم سست شود فشار های دشمن جواب خواهد داد و اگر ایمان ها مستحکم شود فشار ها نتیجه معکوس می دهد. امسال شاهد درخشش میدانی در منطقه و جهان هستیم که مقام معظم رهبری آن را ایجاد کرده است، نه تنها گفتمان مقاومت در میدان، ما به ازا پیدا کرد بلکه منطق گفتمان هم غلبه کرده است.

سردار حسین سلامی گفت: گاهی وقت ها گفتمان غلبه دارد اما منطق آن غلبه ندارد، آن چیزی که امروز موفق شده منطق گفتمان است، منطق وقتی موفق می شود، ذهن ها را مستحکم می کند و ذهنی که با منطق شکل بگیرد قابل فروپاشی نیست بعضی ها فکر می کنند مقاومت عامل آسیب، تجدید فشار و عقب ماندگی است، ما باید این را معکوس کنیم و نشان دهیم که مقاومت عامل پیشرفت است.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات