نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

سپاه در خط مقدم تقابل جدی با جهان استکبار است

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار حسین سلامی گفت: سپاه در خط مقدم دفاع از حریم انقلاب و تحقق آرمان ها و تقابل جدی با جهان استکبار است.
کد خبر: ۹۱۷۲۰۸۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده مقام معظم رهبری آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر، منطقه دوم دریایی سپاه، در استان مایه عزت، افتخار، حافظ آرمان‌های انقلاب و خوشنام و موثر هستند.

وی تاکید کرد: انسان نباید در مسائل سرنوشت ساز زندگی چه فردی، اجنماعی و چه مسائل کلان محدوده محاسباتش در همین حدود قرار بگیرد، بسیاری از مواقع ما محاسبه دانشی، تجربی و عقلی می‌کنیم، اما خدا را فراموش می‌کنیم، مهمترین عنصر محاسبه صحیح، محاسبه الهی است، عنصری که موجب می‌شود این محاسبه را فراموش کنیم غفلت است، اگر انسان با ایمان و با بصیرت باشد عنصر محاسبه الهی را در نظر می‌گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مصداق استقامت است بیان کرد: اگر استقامت کردید این محاسبه الهی تحقق پیدا می‌کند و انقلاب اسلامی ایران مصداق این استقامت است، ۴۰ سال آمریکا و تمام استکبار برای براندازی آمدند و نتوانستند راهی به جایی ببرند و در این مدت به لطف الهی شاهد پیشرفت کشور هستیم و بودن این انقلاب بزرگترین پیروزی است.

امام جمعه بوشهر گفت: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چشمگیر است، سپاه در خط مقدم دفاع از حریم انقلاب و تحقق آرمان‌ها و تقابل جدی با جهان استکبار است و در تمامی عرصه‌های انقلاب پیشتاز و پیشران است. خداوند این چنینی نیرویی نصیب انقلاب اسلامی کرده است که با ایمان، اخلاق، تقوا، جهاد و ایثار در عرصه نظام میدرخشند و مایه افتخار هستند، من بار‌ها گفته ام تضیعف سپاه حرام و حمایت واجب است.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار