جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: نخبگان کشور باید نسبت به اوضاع خود مطالبه‌گر باشند و در مقابل رخدادهای اطراف خود بی‌تفاوت نباشند.
کد خبر: ۹۱۷۲۰۷۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰

سرهنگ «علیرضا حیدرنیا» جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور ۹۸ حوزه‌های بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه روح‌الله(ره) باقرشهر در بخشداری کهریزک اظهارداشت: ناامید کردن جوانان و نخبگان کشور بزرگترین ضربه دشمنان است تا ما را با تحقق این ترفند از پیشرفت محروم کنند.

وی تصریح کرد: همه می‌دانیم که منابع انسانی نخبه در هر کشوری یک گنجینه محسوب می‌شوند و این نخبه‌ها خار چشم دشمنان‌اند و دشمن از هر طریقی برای ضربه به آنها وارد عمل می‌شود.

حیدرنیا با بیان اینکه نخبگان زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور هستند، گفت: تلاش نخبگان ترسیم کننده آینده و توسعه در تمامی حوزه‌هاست.

وی عنوان کرد: در سنوات گذشته هجمه‌های دشمن دو چندان شده و ایجاد یاس و ناامیدی بزرگترین ضربه‌ای است که دشمن در صدد وارد کردن به نخبه‌ها و ملت است.

حیدرنیا با بیان اینکه دشمنان با نمایش جلوه‌ای مطلوب و ارزشی از غرب، جوانان را برای مهاجرت فریب می‌دهند، افزود: دشمن در صدد تشویق جوانان برای مهاجرت به سوی غرب و  تخلیه کشور از نخبگان است.

وی بیان کرد: جوانان کشورمان در حوزه‌های صنعت دفاعی و سلول‌های بنیادی پیشرفت خوبی را رقم زده‌اند و همین موضوع سبب عقده و کینه توزی دشمنان انقلاب شده و  بدانیم که پیشرفت علمی و دانش کشور نیازمند حمایت و آماده‌سازی زمینه‌های بروز استعدادها است.

حیدرنیا با بیان اینکه کسی منکر نقش و تأثیر نخبگان در آینده کشور نیست، گفت: مسئولان باید بیش از پیش برای ماندگاری و حمایت از نخبگان تلاش کنند.

 

ارسال نظرات