خبرهای داغ:
معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین
رمضانی گفت: بهزیستی آماده دریافت هرگونه نذورات مردمی نقدی و غیرنقدی در طول ماه محرم است. 
کد خبر: ۹۱۷۲۰۲۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

غفار رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در طول ماه محرم، خیران می‌توانند کمک‌های انسان‌ دوستانه خود را به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع نمایند و بهزیستی آماده دریافت هرگونه نذورات خیرین گرامی در طول ماه محرم است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین مبین اسلام، دستگیری از نیازمندان و مستمندان است و همواره مردم استان قزوین به این توصیه بزرگان دینی توجه ویژه داشته‌اند، از این‌رو ادارات بهزیستی شهرستان های قزوین در طول ماه محرم از آمادگی لازم برای جمع‌آوری و دریافت نذورات مردمی برخوردار است و برای این منظور برنامه‌های متعددی اجرا می‌کند.
این مسئول با بیان این‌که تحت پوشش قرار گرفتن ایتام یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای مشارکت مردمی به‌شمار می‌رود، ادامه داد: جلب و جذب مشارکت‌های مردمی برای رفع مشکلات مددجویان نقش به‌سزایی دارد و همه نذورات نقدی و غیرنقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان توزیع می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و خیر می‌توانند مشارکت‌های نقدی خود را به حساب نزد بانک مرکزی 4177034541902712 مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت شبا IR670100004177034541902712 واریز نمایند.

معاون مشارکت‌های مردمی موسسات و مراکز اداره‌کل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: در واقع نذورات باید در مسیر خود قرار گیرد و به دست خانواده‌های تحت پوشش برسد، بنابراین بهزیستی بستر لازم برای جمع‌آوری و توزیع آن‌ها را فراهم کرده‌است. همچنین اگر خیرین گرامی قصد دارند که اقلام غذایی خام شامل گوشت قرمز، مرغ و غیره را تحویل دهند، می‌توانند به شکل مستقیم به ادارات بهزیستی مراجعه کنند.

 

1010/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها