دبیر اجلاسیه جامعه بهداری و رزم کنگره ملی استان مرکزی:

پیش اجلاسیه جامعه بهداری و رزم پنج شنبه برگزار می شود/اجلاسیه جامعه بهداری و رزم تجدید میثاق پزشکان با آرمان های انقلاب است

دبیر اجلاسیه جامعه بهداری و رزم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره)در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی از برگزاری پیش اجلاسیه جامعه بهداری و رزم در روز پنج شنبه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۹۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ میرعباسی دبیر اجلاسیه جامعه بهداری و رزم در جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: اجلاسیه جامعه بهداری و رزم در روز دوشنبه 25 شهریور ماه با حضور جمعی از پزشکان و فعالان جامعه بهداری رزم در دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: تبیین عملی برنامه ها و دستاوردهای مهم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی،تشکیل کارگروه ملی برای انجام مأموریت های تشکیلاتی و تکریم از پیشکسوتان حوزه بهداشت و درمان و بهداری رزم از مهمترین اهداف اجلاسیه جامعه بهداری رزم است.

میرعباسی با اشاره به برگزاری پیش اجلاسیه جامعه بهداری رزم بیان داشت: روز پنج شنبه پانزدهم شهریور ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء دورهمی صمیمی جمعی از پیشکشوتان جامعه بهداری و رزم در سالن همایش های ادراه کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های در ذیل اجلاسیه جامعه بهداری و رزم تأسیس بیمارستان صحرایی است افزود: در هفته دفاع مقدس به برکت برگزاری کنگره ملی استان مرکزی بیمارستان صحرایی در اراک تأسیس می شود و تیمی متشکل از پزشکان تخصصی به مردم به طور رایگان خدمات ارائه می کنند.

دبیر اجلاسیه جامعه بهداری و رزم احداث یادمان شهدای بهداری را از دیگر دستاوردهای اجلاسیه جامعه بهداری دانست و گفت: همچنین به برکت برگزاری کنگره شهدای استان یادمانی در محل سخنرانی مقام معظم رهبری در جلوی بیمارستان بقیه الله اراک احداث می شود که یاد و خاطر شهدای بهداری بیشتر برای مردم قابل توجه باشد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی برای مراکز درمانی شهر اراک در هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه های در ذیل اجلاسیه خواند و افزود: رونمایی از تمبر اجلاسیه بهداری رزم،اجرای گروه سرود، و نمایش تئاتر از دیگر برنامه های در راستای اجلاسیه است

میرعباسی در پایان خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی در طول انقلاب اسلامی همیشه در صحنه های مختلف وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کرده و اجلاسیه بهداری و رزم یک تجدید میثاق برای پزشکان پیشکسوت و آشنایی پزشکان نسل جدید با ارزش های دفاع مقدس است که قابل توجه است.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات