خبرهای داغ:

خداحافظی استاندار زاهدی از مسند مدیریت استان

صبح امروز در مراسمی با حضور وزیر کشور، از تلاش های عبدالمحمد زاهدی تکریم و هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین شد
کد خبر: ۹۱۷۱۹۷۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار سابق قزوین در مراسم معارفه استاندار جدید قزوین بیان کرد: این مراسم تودیع از مسوولیت های اجتماعی است اما همه ما یک مسوولیت فردی در برابر سرنوشت انقلاب داریم که این مسوولیت هرگز فراموش نمی شود.

وی گفت: در دولت نهم وارد عرصه عمل شدم. این تودیع آخرین تودیع بنده است و با توجه به پیام های زیادی دوستان بابت رضایت از بنده، اعلام رضایت ها برای روز آخر زندگی من مهم است که به داد من برسد چرا که انسان تا لحظه آخر نیز ممکن است بلغزد و از همه می خواهم که مرا ببخشند.

استاندار سابق قزوین اظهار کرد: سالها قبل به همراه دو برادر مرحوم و خواهرم جهت پیروزی انقلاب و سخنرانی حضرت امام، به بهشت زهرا رفتیم و من هرگز فکر نمی کردم روزی مسوولیتی به من واگذار شود. امروز چهل سال از انقلاب گذشته و خداوند را شاکرم که در محرومترین مناطق کشور، توفیق خدمت رسانی را به من داد و این برای من نعمتی است و عزتی که امروز دارم به برکت خون شهدا است.

زاهدی عنوان کرد: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که به تنهایی کاری انجام داده بلکه این موفقیت ها حاصل تعامل همکاران ما در مجموعه مدیریت استان و دستگاه های استان است.

وی افزود: در ارائه عملکرد مدیران استان در پایش مرکز ایران از رضایتمندی مردم کشور، استان قزوین رتبه اول را به دست آورد و همچنین در اجرای حقوق شهروندی نیز رتبه اول را به دست آورد که حاصل تلاش همه دستگاه ها است.

زاهدی گفت: آنچه در توانم بود در مدیریت استان ارائه کردم و از مردم استان حلالیت می طلبم. بنده در هفت استان کشور فعالیت کردم که در پنج استان، استاندار بودم و این مدیریت ها موجب دلبستگی ها و دلتنگی ها می شود. در هرکجا باشم هر مساله ای که نسبت به قزوین باشد پیگیری می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار