خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

جبهه‌ها برای رزمندگان دانشگاه بود/ امروز دانشگاه ها جبهه حفاظت از آرمان های انقلاب است

برین در دیدار با رییس جدید دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: روزی همه ما می گفتیم جبهه ها دانشگاهند و واقعا جبهه ها وظیفه دانشگاهی خود را عمل کردند و توانستد الگوی صحیحی از تربیت و انسان سازی را برای دنیا به نمایش بگذارد و امروز هم چراغ راه باشد.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۴۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ برین، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با دکتر مشهدی، رییس جدید دانشگاه فرهنگیان قزوین ضمن تبریک به مناسبت این انتصاب اذعان کرد: مطمئنا این انتصاب برای جامعه فرهنگی و برای دانشجویان با ارزش و دارای اثر های مثبت خواهد بود.

وی ادامه داد: روزی همه ما می گفتیم جبهه ها دانشگاهند و واقعا جبهه ها وظیفه دانشگاهی خود را عمل کردند و توانستد الگوی صحیحی از تربیت و انسان سازی را برای دنیا به نمایش بگذارد و امروز هم چراغ راه باشد.

برین اظهار کرد: شهید باقری در آن دانشگاه راز و رمز پیروزی را در دو نکته می دانست، اخلاص و تدبیر! شهید باقری سنی نداشت ولی کار او کارستانی بود برای همه که از او و اقداماتش الگو بگیرند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: باید بدانیم این دو شاخصه در 8 سال دفاع مقدس چه تاثیری داشته که توانست ما را با سربلندی به پیروزی برساند. به تعبیر رهبر معظم انقلاب دانشگاه خود جبهه شده است و امروز در حوزه دفاع از آرمان های انقلاب جنگ به دانشگاه ها منتقل شده است.

وی تاکید کرد: امروز هم راز موفقیت در برابر هجمه های دشمنان خارجی و شیطنت ها داخلی در دانشگاه ها اخلاص و تدبیر می باشد که می تواند ما را به منزل مقصود برساند و این هر دو در وجود دکتر مشهدی وجود دارد و امیدواریم که با تقویت اخلاص و تدبیر در وجود خودتان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اثر گذار باشید و کار را با تلاش پیش ببرید.

سرهنگ برین توضیح داد: مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی ضمن تقدیر از همه خدمات گذشته دانشگاه در همکاری با ما امروز اعلام می کنیم برای هر نوع همکاری اثربخش در داخل و خارج از استان با مجموعه دانشگاه آماده هستیم و در هر کاری که می توانیم در مسیر سخت ولی شیرین تربیت نیروهای انسانی تراز انقلاب در کنار شما خواهیم بود.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها