خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: اساس سپاه و جوهره سپاه معنویت و ولایت پذیری است؛ اگر سپاه در صحنه داخلی و منطقه ای و عرصه بین المللی خوش درخشیده است به خاطر معنویت و ولایت پذیری است.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۴۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، سرهنگ صفرپور در همایش بصیرت عاشورایی کارکنان سپاه ناحیه نجف آباد و خانوادهای آنان گفت: بخشی از ساعات خود را برای انس با قرآن و نهج البلاغه قرار بدهید که آثار فراونی برایتان خواهد داشت.

وی ادامه داد: سعی کنید معنویت و تقوای خود را روز به روز بیشتر کنید و در تصمیم گیری ها، رفت و آمدها و همه کارهای خود خدا را در نظر بگیرید.

صفرپور افزود: پایه عبادات ما نماز و نماز جماعت است؛ سعی کنیم به نماز اول وقت و جماعت اهمیت بدهیم و در مساجد محله خود محور باشیم و برای اقامه فرائض الهی تلاش نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد قناعت و اعتقاد به معاد را یکی دیگر از شاخصه های پاسداری بیان و گفت: ما باید زندگی خود را بر اساس اعتقاد به معاد تنظیم نماییم و بر پایه این اعتقاد به معاد قناعت داشته باشیم و از اشرافی گری دوری نماییم و بدانیم که انتهای این دنیا آخرت است و باید برای آباد کردن آخرت تلاش نماییم.

صفرپور خاطرنشان کرد: یکی از سرمایه های اجتماعی سپاه ولایت پذیری است؛ امروزه تبیین و نشر گفتمان ولایت و زندگی بر اساس اسلام و ولایت مداری لازم است.

وی ادامه داد: کرامت نفس، شناخت قدر و منزلت خود و عدالت و انصاف در برخورد با خانواده از شاخصه های دیگر پاسداری باید باشد.
صفرپور در پایان گفت: انس با قرآن و نهج البلاغه و تدبر در قرآن و توجه به بصیرت و دنبال کردن گفتمان ولایت ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها