تیمهای فوتبال آذرآب اراک و ستاره کاسپین بابل در چارچوب هفته اول لیگ یک فوتبال کشور در بابل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی در عدد یک به پایان رسید.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۳۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، تیمهای فوتبال آذرآب اراک و ستاره کاسپین بابل در چارچوب هفته اول لیگ یک فوتبال کشور در بابل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی در عدد یک به پایان رسید.

در نیمه اول اراکی ها بازی را با برتری نسبی آغاز کردند ولی آب و هوای بابل شرایط را برای جوانان جویای نام فوتبال اراک سخت کرده بود و حرکات خطرناک بابلی ها هم در چند صحنه با عملکرد مناسب دروازبان و دفاع آذرآب دفع شد تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم کاسپین که از حمایت هودارانشان برخوردار بودند با فشار خود بر روی دروازه آذرآب موفق شدند گل برتری خود را توسط عارف ابراهیم زاده به ثمر برسانند.

از اتفاقات عجیب این نیمه دقایقی بود که بازیکنان کاسپین وقت بازی را تلف کردند که اعتراض کادر فنی آذرآب را در پی داشت و داور هم در هشتادمین دقیقه دروازبان کاسپین را با کارت زرد جریمه کرد.

اما این پایان کار نبود و با فشار بی امان آذرآب بر روی دروازه حریف توپ در دقیقه ۹۵ داخل محوطه جریمه به دست بازیکن ستاره کاسپین برخورد کرد و پنالتی را مهدی یار احمدی وارد دروازه حریف کرد تا آذرآب اولین دیدار خود را در لیگ سه با تساوی ارزشمند در خانه ستاره کاسپین بابل پشت سر بگذارد.

آذرآب در دومین دیدار خود در لیگ سه فوتبال کشور، شنبه ۲۳ شهریور ماه در اراک به مصاف کیمیا فرایند تهران خواهد رفت.

ارسال نظرات