خبرهای داغ:
نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در گلستان خبر داد:

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه استان گلستان

نخستین جمعه محرم به‌ عنوان روز جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) نام‌گذاری شده و به همین مناسبت همایش جهانی شیرخوارگان حسینی صبح جمعه در مناطق مختلف استان گلستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۱۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در گلستان گفت: امسال بحمدالله و به یاری باب الحوائج حضرت علی اصغر علیه السلام در استان گلستان ۱۵۰ مراسم همزمان با سراسر کشور در مساجد،هیآت مذهبی،بقاع متبرکه،حسینیه ها،تکایا،در صبح اولین جمعه از ماه محرم برگزار خواهد شد.

مجید رجبی نیا افزود: هدف از برگزاری از مراسم شیر خوارگان حسینی در شهرها و روستاها پاسخ دادن به سوال《بای ذنب قتلت》درباره ی کوچکترین شهید حماسه ی کربلا حضرت علی اصغر می باشد.

وی عنوان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مناسک مذهبی بزرگداشت عاشورا است که به یاد کودکان کشته شده در روز عاشورا از سوی مسلمانان در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در گلستان با بیان اینکه امسال مراسم همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم در ۱۵شهریورماه و ۶ محرم برگزار می‌شود،اظهار داشت: این مراسم باشکوه در گرگان همزمان با ۵۳۰۰نقطه ایران و ۴۱ کشور از ساعت ۸ صبح با سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی فر (مدیرکل محترم اوقاف استان گلستان) و و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) حاج مهدی مختاری و در مصلی نمازجمعه این شهرستان واقع در خیابان شهید رجایی، گلشن۱۴ آغاز می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها