خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه و فرمانده حوزه بسیج ادارات شاهرود با حضور در ادارات شاهرود از زحمات آنان در راستای برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۱۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جانشین سپاه ناحیه و فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و شورای این حوزه با حضور در ادارات کل راه آهن شمالشرق یک، مسکن و شهر سازی شرق استان، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق و اداره دامپزشکی شاهرود با اهدا تندیس و لوح از زحمات مدیران این ادارات در برپایی سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود تقدیر کردند.
در این دیدار‌ها سرهنگ پاسدار احمد حسین پور در سخنانی با تسلیت ایام محرم با تقدیر از همکاری و تعامل و همراهی ادارات در برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان گزارشی از این اجلاسیه ارائه و از زحمات دست اندرکاران آن تقدیر کرد.
در این دیدار‌ها مدیران ادارات نیز با تقدیر از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با پیشقدمی سپاه و بسیج در جامعه بر اجرای این برنامه‌های اثرگذاری و پشتیبانی از این برنامه‌ها تاکید کرد.
لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و اجرای نمایش بر بال ملائک ۱۵ تا ۲۰ مردادماه در وادی السلام شاهرود برگزار که بیش از ۳۰ هزار نفر از این اجلاسیه بازدید کردند.
برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید
عکاس: ناصر حامدی
ارسال نظرات
پر بیننده ها