خبرهای داغ:
دبیر ستاد اربعین حسینی گلستان خبر داد:

ثبت‌نام ۱۹۶۷ گلستانی برای راهپیمایی اربعین حسینی

سیفی گفت: ثبت‌نام اربعین از یکم شهریورماه در سامانه سماح آغاز شده و تا کنون یک هزار و ۹۶۷ نفر از استان گلستان ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۱۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، «حبیب‌الله سیفی» امروز (چهارشنبه ۱۳ تیر) در ستاد اربعین حسینی استان گلستان اظهار کرد: در اربعین سال گذشته ۲۳ هزار و ۲۳۸  ویزا در استان گلستان صادر شده که از این میزان دو  هزار و ۴۵ ویزا مربوط به استان خراسان شمالی و سمنان بود.

دبیر ستاد اربعین حسینی گلستان ادامه داد: در سال گذشته ۴۸۰  اتوبوس‌ برای جابه جایی زائران از استان همکاری داشتند و همچنین برای ارائه خدمات درمانی ۱۳ پزشک در موکب‌های استان مستقر بودند. 

سیفی خاطرنشان کرد: ۳۲ نیروی خدماتی شهرداری در سال گذشته به‌کارگیری شدند، همچنین بیش از ۵۵۰  ویزای رایگان نیز صادر شد.

وی گفت: در سال ۹۸ پنجمین جلسه‌ ستاد اربعین حسینی است که برگزار می شود و تمامی کمیته‌های تخصصی در شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

دبیر ستاد اربعین حسینی گلستان یادآور شد: ثبت‌نام اربعین از یکم شهریورماه در سامانه سماح شروع شده و تا کنون از کل استان گلستان یک هزار و ۹۶۷ نفر ثبت‌نام کردند.

سیفی گفت: تاکنون در استان گلستان یک هزار و ۶۱۶ نفر با واریز وجه ثبت‌نام خود را برای پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح قطعی کردند.

وی گفت: امسال در زمان اربعین هزینه ویزا برای زائران در نظر گرفته نمی‌شود و تنها با مبلغ  ۲۳ هزار تومان در سامانه می‌توانند زائران ثبت‌نام کنند و ثبت‌نام در دفاتر خدمات مسافرتی مبلغ ۲۵ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

دبیر ستاد اربعین حسینی گلستان بیان کرد: موکب‌ها می‌توانند لوازم خود را از گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن بدون هزینه گمرک به عراق ارسال کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها