برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۴ نقطه کردستان

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی به مناسبت شهادت حضرت علی اصغر (ع) همزمان با سراسر کشور در ۲۴ نقطه از شهر و روستا‌های کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۹۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نورعلی خزاعی امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی کردستان اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی هرساله با حضور مادران و کودکان شهر‌های استان در محل حسینیه‌ها، مهدیه‌ها و مساجد سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه ۱۵ شهریور ماه جاری در مهدیه و مکتب‌الزهرای شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان عنوان کرد: مراسم یاد شده امسال در ۲۴ مکان شهر و روستا‌های استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) و سخنرانی روحانیون را از برنامه‌های همایش شیرخوارگان حسینی در استان کردستان عنوان کرد.

خزاعی بیان کرد: هر ساله همایش شیرخوارگان حسینی با استقبال گسترده مادران و کودکان برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود امسال این مراسم باشکوهتر از سال‌های گذشته در سطح استان برگزار شود.

وی در پایان برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی را یکی از برنامه‌های ماه محرم‌الحرام دانست و اضافه کرد: این همایش به همت شورای هیئات مذهبی استان کردستان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار