مادر شهید احمد احمدی دوازده امامی از مسئولین خواست دنباله رو راه شهدا باشند و گفت: باید یادمان باشد که شهدای هشت سال دفاع مقدس چه هدفی داشتند‌.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۸۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛  مادر  شهید احمد احمدی  دوازده امامی درگفتگوبا خبرنگار افتخاری بسیج گفت:  شهدای هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی برای حفظ خاک میهن اسلامی پا به عرصه رشادت گذاشتند.

وی افزود: شهید احمد احمدی دوازده امامی یکی از هزاران جوانی بود که برای محافظت از مردم کشورش علی رغم سن بسیار کمی که داشت به خط مقدم جبهه رفت و به آرزویش یعنی شهادت رسید . 

  مادر شهید احمدی درباره اینکه چه خواسته از مسئولین دارید؟،  گفت: شهید همیشه در فکر این بود که جان خود را برای میهن و اسلام و انقلاب فدا کند،‌ او به خواسته اش رسیده بود و قطعا رضایت کامل داشت پس من نیز به عنوان مادر باید کنار فرزندم باشم،‌در حال حاضر هم هیچ خواسته ای از کسی ندارم فقط باید یادمان باشد که شهدای هشت سال دفاع مقدس چه هدفی داشتند،‌ زیرا آنها بودند که برای حفظ انقلاب و دفاع از کشور از جان خود گذشتند پس مسئولین کشور نیز باید دنباله رو راه آنها باشند و نباید هیچ وقت شهدا را فراموش کنند.

ارسال نظرات