خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)

مقدس ترین پرچم انسانیت زن، چادر است

حجت الاسلام مهدی جو گفت: مقدس ترین و برافراشته ترین پرچم انسانیت زن، چادر است که به زن هویت واقعی می دهد
کد خبر: ۹۱۷۱۸۵۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین، همزمان با چهارمین روز از ماه محرم، همایش عفاف و حجاب با حضور سرهنگ برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)، جمع کثیری از بانوان زینبی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

این همایش با محوریت اجتماع زینبیون و تبیین جایگاه حجاب و عفاف در جامعه اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم با اشاره به جایگاه حضرت زینب در پرورش زنان زینبی و رسالت حجاب بیان کرد: حضرت زینب به عنوان سفیر کربلا، در بهبوحه نبرد حق و باطل هرگز اجازه نداد حجابش مورد هجمه قرار گیرد.

ای مسوول تصریح کرد: در نگاه جامع به زن دو نگاه ناقص وجود دارد که شامل نگاه جنسیت منهای انسانیت و نگاه انسان منهای جنسیت می باشد.

وی گفت: نگاه جنسیت منهای انسانیت، نگاه انسان های هرزه ای است که فقط به جنسیت زن نگاه کرده و آن را در حد کالای مصرفی در جامعه تلقی می کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: نگاه انسان منهای جنسیت که نگاه فمنیستی است و دیدگاه جامعه غربی می باشد و در این دیدگاه بیان می شود که زن وقتی انسان می شود که مانند مردان شود و این توهینی بزرگ است.

حجت الاسلام مهدی جو عنوان کرد: از دیدگاه اسلام زن انسانی است مومن که هم انسانیت و هم جنسیت او قابل مقایسه است.

وی افزود: انسان ها در حقوق اجتماعی ان حدی در انسانیت برابرند که زنان فقط از لحاظ مشخصه های جنسیتیشان در جامعه اهمیت نداشته باشند بلکه جایگاه زن، از همه ابعاد حائز اهمیت باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه اضافه کرد: مقدس ترین و برافراشته ترین پرچم انسانیت زن، چادر است که به زن هویت واقعی می دهد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار