خبرهای داغ:
گروه جهادی علوم قضایی 60نفره از تهران به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شده اند و با استقرار در بخش درح شهرک ولی عصر(عج) خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی به مردم ارائه کردند.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۹۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حضرت آیت الله خامنه‌ای اخیرا در دیدار با نمایندگان گروه های جهادی بر «پیشرفت بدون حد در اندیشه و کار جهادی»، «لزوم تبدیل حرکتهای جهادی به گفتمان عمومی» و «لزوم ثبات قدم در صراط مستقیم» تأکید کردند.

گروه های جهادی در سطح کشور مایه خیر و برکت و همچنین امیدواری مردم مناطق محروم به نظام هستند و وجود آنها در مناطق دورافتاده یکی از اصول اساسی شکل گیری انقلاب اسلامی است.

به خصوص با افزایش اختلاف طبقاتی در مناطق مختلف کشور، به لحاظ شدت محرومیت ها گروه های جهادی با حضور در مناطق کم برخوردار، خود را در مجاورت سختی ها قرار می دهند و با دردها و آمال مردم این مناطق آشنا می شوند و چاره اندیشی می کنند.

امسال گروه های جهادی از همه تخصص ها با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش جامه خدمت بر تن کردند و پر شور تر و گسترده تر از سالهای قبل در صحنه حاضر هستند و دست مدد به سوی محرومین و نیازمندان خطه مرزی خراسان جنوبی دراز کردند.  

مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اظهار داشت: گروه جهادی علوم قضایی 60نفره که 20نفر خواهر و 40نفر برادر را شامل می شود از تهران به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: این گروه در مدت 10روز حضور در بخش درح شهرک ولی عصر(عج) خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی به مردم شهرک ولی عصر و چاه های اطراف از جمله چاه حاجی نبی و چاه شماره 5عشایری و شهر درح ارائه نموده اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بیان داشت: این جهادگران در حوزه عمرانی ساخت کانال آب در شهرک ولی‌عصر (عج) فعالیت داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه گری در روستاهای ملا عباسی توت، حاجی نبی و بررسی مشکلات مردم جهت رفع و ارجاع آن به دستگاه‌های مرتبط از جمله فعالیت های این گروه جهادی بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت این گروه به مدت سه روز در شهر مرزی درح گفت: روز اول کار ویزیت و معالجه مردم دهستان لانو ، روز دوم کار ویزیت و معالجه مردم شهر درح و روستاهای اطراف درح و در روز سوم کار ویزیت و معالجه مردم ماخونیک، روستاهای اطراف ماخونیک و همچنین افراد جامانده از روز های قبل انجام شد.

وی اضافه کرد: این گروه جهادی در عرصه فرهنگی در زمینه آموزش قرآن، احکام، تقویت درس، برگزاری کلاس کنکور، مسابقات ورزشی، توزیع 15 عدد لوازم تحریر به مردم این منطقه خدمت کرده است.

هنری خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در عرصه پزشکی نیز علاوه بر  ویزیت رایگان  30 نفر از اهالی منطقه، داروی رایگان بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها