امام جماعت حسینیه شهید محمد زاده و مجتمع شهید علویان زاهدان گفت: جوانان و نوجوانان باید به دنبال احیای ارزشهای انقلاب اسلامی باشند.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۷۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

حجت الاسلام حسن صیادی، امام جماعت حسینیه شهید محمد زاده مجتمع شهید علویان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: عرصه تبلیغ و معارف دین و اهداف و آرمانهایی که نظام و انقلاب ما برای آن اهمیت دارد که امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از آن آرمانها، دغدغه مقام معظم رهبری(مدظله) است.
 
وی افزود: امروز دشمن با سرمایه گذاری در جنگ نرم ارزشها و آرمانهای انقلاب را مورد هدف قرار داده تا با ایجاد منکراتی مانند اشاعه فرهنگ غرب و ترویج بی بند و باری و غیره در این عرصه موفق باشد.
 
صیادی بیان کرد: جنگ نرمی که امروزه تیر و ترکش هایش خانواده ها و فرزندان این نظام و انقلاب را مورد هدف قرار داده؛ خود منکری در برابر ارزشهای انقلاب اسلامی می باشد تا اعتقادات جوانان را سست و کم رنگ کند.
 
امام جماعت حسینیه شهید محمد زاده  و مجتمع شهید علویان زاهدان اضافه کرد: برای پایداری این انقلاب، افراد بسیاری تلاش کردند و در راستای امر و نهی گام برداشتند تا درخت تنومند اسلام احیا و پا برجا بماند.
 
وی افزود: دشمن امروز سعی در سست کردن ارزشها و اعتقادات نسل جوان ما را دارد،که اگر جوانان این انقلاب را به مثابه ستون خیمه فرض کنیم و اگر جامعه دارای ستون نباشد اساس و پایه خیمه نابود می شود.
 
این مسئول ادامه داد: دشمن فهمیده که روحیه مقاومت در دست جوانان است و از هر توطئه و دسیسه برای نابودی قشر جوان و بنیاد و اساس دین‌داری مردم  برای  نابود  نقشه و برنامه ریزی می کند.
 
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله) بر این موضوع تاکید بسیاری دارند که در هجمه فرهنگی ضد استکبار آگاه باشیم تا دشمن آگاهی و بیداری و عقاید جوانان را خدشه دار نکند، براین اساس با امر به معروف و نهی از منکر مانع از نقشه های شوم دشمنان شویم تا به اهدافشان دست نیابند و آنها را ناامید و مایوس کنیم، جوانان و نوجوانان باید به دنبال ارزشهای انقلاب اسلامی باشند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات