مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

افزایش 10 درصدی مصرف برق صنایع تحت پوشش

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با وجود مدیریت مصرف در ایام پیک تابستان امسال، شاهد رشد 10 درصدی مصرف برق صنایع تحت پوشش این شرکت بودیم.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۷۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی در جلسه ای که با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر برگزار شد، با بیان مطلب فوق افزود: این افزایش مصرف، نشانه رونق تولید می باشد و در واقع فقط زمان مصرف صنایع به زمانی غیر از پیک بار منتقل گردید.

وی با اشاره به اینکه برق تبریز بیشترین نسبت کابل زمینی به کل شبکه فشار متوسط را بعد از تهران در کشور داراست،تصریح کرد: 870 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت زمینی در توزیع تبریز وجود دارد که تاثیر بسزایی در زیبایی مبلمان شهری داشته و همچنین دارای مزایای دیگری نسبت به شبکه هوایی می باشد.

کاظمی افزود: در سال گذشته توانستیم پروژه هایی به ارزش 116 میلیارد تومان را به پایان برسانیم و در 4 ماهه نخست امسال نیز 46 میلیارد تومان پروژه خاتمه یافته است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم حداقل به مبلغ سال گذشته برسیم.

وی گفت: 16 نرم افزار کاربردی در حوزه های مختلف کاری شرکت در عرض 10 ماه عملیاتی شد و سیستم هوش تجاری با قابلیت رصد تمامی آیتم های تاثیر گذار در عملکرد شرکت، راه اندازی و به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

کاظمی از هزینه کرد 18 میلیارد ریال برای اصلاح انشعابات بازار تاریخی تبریز طی چند سال اخیر خبر داد و افزود: پروژه هایی به ارزش 6میلیارد و 200 میلیون ریال اخیراً در بازار آغاز و در حال اجراست و ما امیدواریم با همکاری سازمان های ذی ربط در بازار تبریز، بتوانیم شبکه برق کل بازار را ساماندهی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار