درگفتگو با بسیج عنوان شد:

مذاکره با تحقیر به پیروزی عاشورایی ختم نخواهد شد

حجت الاسلام رضایی در گفتگو با خبرنگار بسیج، واقعه کربلا را نمادایستادگی در برابر ظلم دانست و گفت: مذاکره با تحقیر به پیروزی عاشورایی ختم نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۷۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل دینی وسیاسی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج پیرامون فرا رسيدن ماه محرم، ماه سوگواری سرور و سالار شهيدان، زنده نگه داشتن عاشورا را یک وظیفه دینی دانست و گفت: ائمه اطهار ما حريت و آزادي و آزادگي را به جهانيان معرفي نمودند.

حجت الاسلام مسلم رضایی، افزود: عاشورا آغازي براي تداوم اسلام ناب محمدي بود و همه ما بايد تمام تلاش خود را براي حفظ عاشورا و اهداف آن انجام دهيم.

وی ادامه داد:  ائمه اطهار (علیهم السلام) با تأکيد بر برگزارى مراسم عزادارى حسينى، برنامه آن حضرت را محورى براى وحدت مردم قرار دادند، به‌گونه‌اى که امروزه در ايام شهادتش ميليون‌ها انسان با اختلاف طبقات و نژاد و مذهب در هر کوى و برزن به عزادارى آن حضرت به پاخاسته و گرد بيرق حسينى اجتماع مى‌کنند.

 رضایی بيان داشت: در واقع ائمه اطهار (علیهم السلام) با ترغيب مردم به اقامه مجالس حسينى از پراکندگى نيروها جلوگيرى کردند و توده‌هاى متفرق را بسيج کردند و با ايجاد وحدت و يکپارچگى در ميان آنها قدرت عظيمى را به وجود آوردند.

وی خاطرنشانکرد: حرکت خودجوش ميليونى مردم مسلمان ايران در نهضت شکوهمند انقلاب اسلامى در ماه محرم و صفر به‌ويژه روزهاى تاسوعا و عاشورا که لرزه بر اندام طاغوتيان مى‌انداخت سرّ تأکيد ائمه اطهار (علیهم السلام) بر محور قراردادن عزاداري امام حسين (علیه السلام) را روشن‌تر مى‌کند.

حجت الاسلام رضایی در پایان با اشاره به زمزمه هایی درباره مذاکره با دشمنان انقلاب اسلامی ، واقعه کربلا را نمادایستادگی در برابر ظلم دانست و گفت: مذاکره با تحقیر به پیروزی عاشورایی ختم نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار