در جلسه هئیت اندیشه ورز بسیج بیجار مطرح شد:

جلوی برخی انتصابات سفارشی در شهرستان گرفته شود/ بیانیه گام دوم انقلاب سندی برای پیشرفت نظام در تمامی ابعاد است

جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان بیجار با حضور مدیران کارگروه و اعضاء برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۵۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه هیئت اندیشه ورز شهرستان بیجار صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ، مدیران و اعضای کارگروه ها برگزار شد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سیدالشهداء (ع) با اشاره به آیه 102 سوره انبیاء اظهارد اشت: هر شخصی محبت پیغمبر و اولاد پیغمبر را در دل داشته باشد و عالم به دین باشد، در ماموریت های که به او محول شده است می تواند فردی موفق باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات بعنوان بزرگترین رخداد سیاسی کشور است ، افزود: برگزاری انتخابات با حضور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای از مصادیق بارز پیوند مردم با نظام است.

امام جمعه توپ آغاج گفت: انتخابات در انقلاب اسلامی ایران بر محور دینی و مردمی می چرخد و افرادی هم که در این عرصه حضور پیدا می کنند بعد از التزام به ولایت فقیه و اصل نظام جمهوری اسلامی باید به مشکلات مردم در عرصه های مختلف آگاهی داشته باشند.

رییس هیئت اندیشه ورز شهرستان بیجار در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شده است ، بیان داشت: دهه دوم انقلاب دهه شکوفایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد است .

وی تاکید کرد: علی رغم دسیسه های مختلف دشمنان خودی و غیر خودی در طول 40 سال گذشته توانستیم با سه عامل محبت پیغمبر ، محبت اولاد پیغمبر و عالم به دین در برابر تمامی فتنه ها دوام بیاوریم .

ساخت 70 واحد مسکونی برای افراد بی بضاعت مصداق بارز کار جهادی است

فرمانده سپاه بیجار نیز در این جلسه به اهمیت انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات آبروی ملت ایران و امنیت کشور است.

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات با دوری از وعده های بی اساس و ایجاد اعتماد در بین مردم، زمینه حضور حداکثری که اولویت نخست رهبر معظم انقلاب است، را فراهم کنند.

میرآقایی با بیان اینکه یکی از بسترهای که دشمنان روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، بستر انتخابات است، افزود: روشنگری و بصیرت‌افزایی در انتخابات از وظایف سپاه و بسیج است.

فرمانده سپاه بیجار در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: در طول 40 سال گذشته خدمات خوبی توسط دولت ارائه شده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همپای دولت با ایجاد پروژه های در صدد محرومیت زدایی در منطقه است.

وی یادآور شد: ساخت 70 واحد مسکونی برای افراد بی بضاعت و محروم روستاهای بیجار توسط بسیج سازندگی گامی مهمی در راستای محرومیت زدایی در شهرستان بیجار است.

این مسوول بیان داشت: در شهرستان بیجار انتصاب های سفارشی صورت می گیرد که امامان جمعه باید ورود پیدا کنند و افرادی بعنوان مسوول ادارات انتخاب شود که صلاحیت آن را داشته باشند.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار