خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

انقلاب اسلامی ادامه‌ انقلاب امام حسین(ع) و قیام عاشورا است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اگر اهداف انقلاب اسلامی ایران را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که این انقلاب دنباله‌رو انقلاب امام حسین (ع) و قیام عاشورا است.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۴۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

انقلاب اسلامی ادامه‌ انقلاب امام حسین(ع) و قیام عاشورا است/ راهبرد مقاومت موجب قدرت انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن مرادی در جلسه تجلیل از مربیان دفاعی شهرستان نهاوند ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: ما امروز با جمعیتی از دانش‌آموزان مواجه هستیم که زمان دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده‌اند و این وظیفه ما است که ضمن آشنا کردن آنها با آن زمان و روایت جنگ و همچنین آموزش مسائل اولیه نظامی آنها را تعلیم دهیم و تربیت کنیم.

وی افزود: با نگاهی به تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام می‌بینیم که سه انقلاب اصلی و بزرگ از جمله انقلاب پیامبر گرامی اسلام(ص)، انقلاب امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی ایران رخ داده است.

فرمانده سپاه نهاوند ابراز داشت: اگر اهداف انقلاب اسلامی ایران را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که این انقلاب دنباله‌رو انقلاب امام حسین (ع) و قیام عاشورا است.

وی ادامه داد: این انقلاب اسلامی مؤلفه انقلاب ملی است چراکه به عنوان یک راهبرد در حال پیشرفت بوده و قرار است به دست صاحب اصلی خود برسد.

مرادی تصریح کرد: در طول این ۴۰ سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، یک راهبرد اصلی به نام مقاومت انقلاب را جلو برده است و اگر به همین قضایای دو ماه اخیر مانند دیدار رئیس جمهور ژاپن با رهبر معظم انقلاب و داستان پنهان کردن نامه پیام رئیس جمهور آمریکا، انهدام پهباد جاسوسی آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی نگاه کنیم، می‌بینیم که راهبرد مقاومت باعث این عزت و پیروزی‌ها شده است.

وی اظهار داشت: در طول این ۴۰ سال هرگاه راهبرد مقاومت را دنبال کردیم، پیروز شدیم و شواهد زیادی در تاریخ مانند اتفاقات زمان انقلاب، زمان دفاع مقدس، فتنه‌های گوناگون، جنگ‌های روانی و ... گواه این مطلب است.

*راهبرد مقاومت موجب قدرت انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: راهبرد مقاومت جنگ‌های نیابتی را کنار زد و موجب قدرت انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه در واقعه عاشورا سه جریان جلوی امام حسین (ع) ایستادند، گفت: اول جریان کینه‌توزی نسبت به اسلام و پیامبر(ص) و خاندان او بود، دوم خوارج بودند و سوم کسانی که تردید کردند مانند توابین و با بی‌بصیرتی، به‌موقع وارد عمل نشدند.

مرادی تأکید کرد: امروزه این جریان سوم در کشور ما بسیار زیاد است و همان کسانی هستند که می‌گویند چرا به جبهه مقاومت کمک کنیم.

وی خطاب به مربیان افزود: وظیفه شما سنگین است و باید جوانانی تربیت کنید که نتیجه آن پرورش امثال شهید «حججی»ها باشد.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: امروز باید دغدغه داشته باشیم و دید روشنگری و بصیرت‌افزایی برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم به‌گونه‌ای که شخص در این فضای ملتهب، قدرت تشخیص حق و مقابله با باطل را داشته باشد.

در پایان این مراسم از مربیان دفاعی این شهرستان تقدیر به ‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات