اولین نشست مشترک انرژی استانداری اصفهان جهت اجرای طرح جهاد روشنایی برگزار شد

در نظر گرفتن مبالغ خرید سفته و یا تضامین بانکی برای اشخاص حقیقی در هزینه های جاری طرح

در این جلسه بررسی و آنالیز نقاطی که پتانسیل نصب سامانه خورشیدی را دارا می باشند، مصوب شد. حتی در صورت بالاتر زدن از سهمیه طرح جهاد روشنایی، مقرر گردید با هماهنگی سایر بنیاد های حمایتی از سرمایه گذاری این مراکز استفاده نمود.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۲۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، با توجه به عملکرد سازمان بسیج مهندسین استان اصفهان در زمینه اجراء طرح جهاد روشنایی در سطح استان و برگزاری اولین نشست انرژی های تجدید پذیر با رویکرد توسعه سامانه های خورشیدی با حضور مدیران عالی استانی و همچنین شرکت های مجری سامانه های خورشیدی برگزار گردید. که در این راستا از مدیران دولتی خواسته شد تا ضمن برگزاری جلسات استانی با حضور مدیران استان به ارائه کلیات طرح جهاد روشنایی پرداخته شود و همچنین مشکلات، معضلات و موانع پیش روی اجراء این طرح بیان گردد .

در جلسه ای که در محل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اصفهان با حضور جناب آقای مهندس رضایی مسئول جذب سرمایه گذاری نیروگاه های خورشیدی استانداری و جناب آقای مهندس ستاری مدیر دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری برگزار گردید، جناب آقای مهندس زنجانی زاده اصفهانی مدیر واحد انرژی سازمان بسیج مهندسین ضمن تشکر از هماهنگی های بوجود آمده توسط استانداری و مدیران استانی در برگزاری این جلسه کلیات طرح جهاد روشنایی به صورت شفاف بیان نمودند و نکات مسکوت در این طرح بیان شد.

عناوین کلی این جلسه به شرح زیر می باشد :
1- بررسی و آنالیز نقاطی که پتانسیل نصب سامانه خورشیدی را دارا می باشند حتی در صورت بالاتر زدن از سهمیه طرح جهاد روشنایی که بتوان با هماهنگی با سایر بنیاد های حمایتی از سرمایه گذاری این مراکز استفاده نمود .
2- در نظر گرفتن مبالغ خرید سفته و یا تضامین بانکی برای اشخاص حقیقی که جامعه هدف برای اجراء این طرح می باشندکه در صورت امکان، این هزینه های داخل هزینه های جاری طرح دیده شود .
3- تهیه و تدوین دستور العمل فنی برای اجرایی شدن طرح در سطح استان و کشور به منظور جلوگیری از مشکلات اجرایی و فنی در تیم های جهادی .
4- الگو گیری از سامانه های خورشیدی نصب شده توسط سایر بنیاد های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشکلات و معضلاتی که سر راه اجراء شدن این طرح در مراحل مختلف شناسایی، طراحی، نصب و نگهداری بوجود آمد.

در پایان جلسه مقرر گردید برای بهره برداری از پتانسیل شرکت های پیمانکاری مورد تایید شرکت توزیع برق استان اصفهان و شهرستان در قالب تشکیل گروه های جهادی  یک ساز و کار مناسب پیش بینی گردد و در جلسات آتی عنوان شود و در صورت جمع بندی مطلوب به عنوان پیشنهاد به سازمان بسیج مهندسین صنعتی تهران اعلام گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات