خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: عمل به هنگام در امام‌شناسی از عبرت‌های عاشورا است.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۰۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

عمل به هنگام در امام‌شناسی از عبرت‌های عاشورا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: عمل به هنگام در امام‌شناسی از عبرت‌های عاشورا است.

وی با اشاره به اهمیت و درس‌های عاشورا گفت: غفلت و سهل‌انگاری مردم در طول دوران تاریخ باعث به وجود آمدن حوادث تلخ و شیرین شده است، اگر مردم بصیرت نداشته باشند و از ارزش‌های دینی فاصله بگیرند امکان تکرار حادثه عاشورا وجود دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین عبرت‌های عاشورا درس امام‌شناسی است که اگر مردم از امام خود به درستی تبعیت می‌کردند و به موقع وارد عمل می‌شدند حادثه عاشورا به وجود نمی‌آمد.

وی افزود: معاویه فتنه بود و تمام اهدافش فتنه‌گری و عوام فریبی و پاک کردن اصل و اساس ولایت در اذهان مردم بود.

علیی عنوان کرد: ایجاد رعب و وحشت و مردم فریبی و ظلم و ستم و جعل احادیث از اهداف دستگاه معاویه بود و با این کار می‌خواست شخصیت و منزلت پیامبر(ص) را پایین بیاورد.

وی گفت:  قدرت مقاومت امروز باعث شده که دشمنان ما شکست بخورند و ما هر جا به خدا توکل کردیم، پیروز میدان بودیم.

در پایان این مراسم از زحمات 6 ساله حجت الاسلام قربانی تقدیر و حجت الاسلام مسیح الله عبدی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان معرفی شد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام قربانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان معرفی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات