سه فیلم کوتاه «بازی تمام شد»، «بیمارستان» و «۲» ساخته وحید حق‌وردی نامزد دریافت جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «آشا» که در شهر ناشیک هندوستان برگزار می شود، شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۹۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، وحید حق وردی از اعضای سازمان بسیج هنرمندان میباشد و سه فیلم کوتاه «بازی تمام شد»، «بیمارستان» و «۲» ساخته وحید حق‌وردی نامزد دریافت جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «آشا» که در شهر ناشیک هندوستان برگزار می شود، شد.

خلاصه داستان فیلم کوتاه «بازی تمام شد»: پسربچه ای از مدرسه به خانه می آید و بجای انجام دادن تکالیف روزانه اش به بازی می‌پردازد و بعداز گذشت چندساعت…

نویسنده، کارگردان، تصویربردار، صداگذار، تدوین و تهیه کننده : وحیدحق وردی ، بازیگران:وحید حق‌وردی وعلی کاووسی.

خلاصه داستان فیلم کوتاه «بیمارستان»: دوجوان سوار بر موتور به داخل یک بیمارستان می‌روند و بعد از لحظه ای در جلوی درب بیمارستان دعوا می‌شود و…

نویسنده، کارگردان، تصویربردار، صداگذار، تدوین و تهیه کننده : وحید حق‌وردی.

خلاصه داستان فیلم کوتاه «۲» : پسربچه کوچکی به همراه خواهرخردسالش با یکدیگر در حال بازی هستند که در این میان گذر زمان …

نویسنده، کارگردان، تصویربردار، صداگذار، تدوین و تهیه کننده : وحید حق‌وردی، بازیگران: شیماکاووسی وعلی کاووسی

همچنین دو فیلم دیگر این فیلمساز بین المللی در قسمت مسابقه این رویداد هنری حضور دارد که نام های این دو اثربدین شرح میباشد: فیلم پیرزن و گربه- tg fk 5. او که در میان 7800 اثر که از کشورهای فنلاند - چین – ایتالیا – فرانسه – روسیه – امریکا – لهستان –هند و ... که در صنعت سینما پیشرو و یکه تاز هستند توانسته است پرچم کشورش را در این سرزمین برافراشته کند و سینما دوستان کشورهای دیگر را با سینمای ایران بیشتر آشنا نماید.

این رویداد هنری 5تا7 سپتامبر 2019 چهاردهم تا شازدهم شهریورماه 1398 در کشور هند شهر ناشیک برگزار میشود که هر فیلمساز منتخب که به این جشنواره دعوت میشود باید پرچم کشور خود را به همراه پوستر فیلمش در این رویداد هنری به اشتراک بگذارد. در این جشنواره فیلم از تهیه کنندگان سینمای بالیود و هالیود و دیگر سرمایه گذارن  فیلم که از سراسردنیا دستی بر هنر وصنعت  سینما دارند دعوت شده است تا با دیگر هنرمندان و فیلمسازان در این محفل حضور یابند تا بتوانند با سینمای دیگر کشورها آشنا شوند و با یکدیگر همکاری نمایند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «آشا» از ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه در شهر ناشیک هندوستان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات