سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) خبر داد:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور همایش «احلی من العسل» در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۸۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

برگزاری همایش «احلی من العسل» در سراسر استان اردبیل/ ۲۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در سوگواره « احلی من العسل» شرکت می‌کنند

به گزارش سرویس دانش اموزی خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار ایرج نقی‌پور اظهار کرد: همایش سراسری «احلی من العسل» در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، سپاه حضرت عباس(ع)، تشکل‌های دانش‌آموزی و سایر ادارات و دستگاه‌های متولی فرهنگی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تربیت دینی دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: این‌گونه همایش‌ها زمینه آشنایی نسل جوان و نوجوان را با زندگی و حماسه‌آفرینی شهدای کربلا و رشادت‌ها و جوانمردی‌های حضرت قاسم(ع) فراهم می‌کند.

شرکت بیش از ۲ هزار نفر دانش‌آموز در همایش «احلی من العسل» اردبیل

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس (ع) بیان کرد: همایش بزرگ دانش‌آموزی «احلی من العسل» در هفتم محرم سال‌جاری رأس ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) با شرکت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز ۱۳ ساله از مدارس نواحی ۱ و۲ اردبیل برگزار می‌شود.

نقی‌پور از همکاری همه‌جانبه سپاه استان جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش خبر داد و تصریح کرد: این همایش ملی علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌های استان نیز به‌صورت باشکوه برگزار خواهد شد.

پخش زنده همایش از شبکه‌های استانی و سراسری صداوسیما

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان، معرفی شخصیت والای حضرت قاسم(ع) برای نوجوانان را از اهداف برگزاری این همایش ملی بیان کرد و تاکید کرد از همه دستگاه‌های استان به‌ویژه از نهادها و مراکز فرهنگی انتظار می‌رود در برگزاری این همایش مشارکت فعال داشته باشند.

نقی پور تشریح کرد: همایش بزرگ عزاداری دانش‌آموزی «احلی من العسل» در مرکز استان به‌صورت زنده از شبکه‌های استانی و سراسری صداوسیما پخش می‌شود.

وی با اشاره به تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهیدان مرحمت بالازاده و بهنام محمدی ادامه‌دهندگان راه حضرت قاسم(ع) بودند که در ۱۳ سالگی در راه دفاع از اسلام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

ارسال نظرات