خبرهای داغ:

برگزاری مستمر جلسات ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با مراجعین

در راستای تکریم حداکثری ارباب رجوع و حل مشکلات و مسائل مراجعین که با حوزه توزیع گاز مرتبط است جلسات ملاقات عمومی مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین سه شنبه هر هفته به صورت مستمر برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۴۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی حسنپور رئیس روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیریت شرکت گاز قزوین؛ سه شنبه های هر هفته جلسات دیدار مردمی در دفتر مدیرعامل شرکت گاز استان برگزار می گردد و مراجعین بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیر عامل می پردازند.


حسنپور گفت: در سال گذشته در قالب ملاقات های عمومی سه شنبه ها، مدیرعامل این شرکت بیش از 210 جلسه حضوری و چهره به چهره با ارباب رجوع داشته است که این تعداد در پنج ماهه نخست امسال حدود 60 جلسه ملاقات بوده است. وی افزود: البته این تعداد جلسات غیر از جلسات و مواردی است که در روزهای دیگر هفته مراجعین بر اساس نیاز کاری به دفتر مدیر مراجعه و به بیان مسائل خود می پردازند.


رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه رضایت شهروندان و مشترکین گاز از اولویت های این شرکت است افزود: موضوعاتی همچون درخواست شبکه گذاری، تسریع در روند گازرسانی به روستاها و صنایع اهم مواردی هستند که در جلسات ملاقات عمومی از سوی مردم مطرح می شود و راهکارهای لازم جهت بررسی و حل آنها توسط مدیر سازمان ارائه می گردد.


حسنپور در پایان در مورد روش هماهنگی برای جلسات مردمی با مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های 33372551 و 33374070 و یا مراجعه به سایت شرکت گاز به آدرس www.nigc-qazvin.ir هماهنگی لازم را انجام و سه شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای ملاقات با مدیر به شرکت گاز مراجعه نمایند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها