فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان اصلاندوز گفت: ۵۳ پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سپاه عشایری اصلاندوز در سطح شهرستان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۲۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
اجرای ۵۳ پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج عشایری اصلاندوز / توزیع ۵۷ سری جهیزیه در بین زوج های جوان شهرستان
به گزارش رویس عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم شهرستان اصلاندوز ۵۳ پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح هجرت در ۸ مدرسه شهرستان، تصریح کرد: این طرح با مشارکت آموزش و پرورش در جهت مرمت و بهسازی مدارس در سطح شهرستان در حال اجرا است.

فعالیت ۲۳ گروه جهادی پایگاه محور در سطح شهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عشایری شهرستان اصلاندوز از فعالیت ۲۳ گروه جهادی در عرصه‌های خدمت رسانی خبر داد و ابراز داشت: علاوه بر گروه‌های جهادی‌های مستقر در شهرستان، گروه جهادی شهرستان در منطقه معمولان لرستان در راستای خدمت رسانی به مردم اعزام شدند.

حسین زاده گفت: امسال در راستای ایجاد اشتغال و تحقق رونق تولید و اقتصاد مقاومتی ۱۰ نفر از افراد متقاضی وام به کمیته امداد شهرستان معرفی شده و تسهیلات دریافت کرده اند و در سری دوم نیز ۱۳ نفر معرفی شده که ۶ نفر تسهیلات لازم را دریافت کردند.

وی با اشاره به پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان وام اقتصادمقاومتی به ۱۰ نفر از متقاضیان در سالجاری جهت فعالیت در عرصه‌های زنبور داری، پرورش قارج، قالیبافی، اصلاح باعات، محصولات گلخانه ای، مرغداری و میوه خشک کن، ابراز داشت: تمام تلاش بسیج سازندگی شهرستان ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات به متقاضی در راستای تحقق شعار رونق تولید در سالجاری می‌باشد.

طرح آبرسانی به روستای امیرخانلو در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می‌گیرد

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای امیرخانلو با اعتبار ۶۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

حسین زاده با اشاره به کنگره گرامیداشت ۱۰ هزار شهید عشایری در سطح کشور، گفت: ۱۸۵ شهید والامقام عشایری از شهرستان اصلاندوز می‌باشد که در همین راستا در تلاش هستیم ۱۸۵ برنامه خدمت رسانی به یاد گرامیداشت شهدای عشایری شهرستان اجرا کنیم.

همایش تکریم شبانان و گله داران در شهرستان اصلاندوز برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان اصلاندوز خاطرنشان کرد: همایش بزرگ تکریم شبانان و گله داران شهرستان با حضور ۴۰۰ نفر از شبانان و گله داران با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی استان در مهرماه سالجاری برگزار می‌شود.

حسین زاده از توزیع ۵۷ سری جهزیه در بین زوج‌های جوان‌شهرستان خبر دادو گفت: تکمیل خانه محروم، آبرسانی به مناطق روستایی، تکمیل غسالخانه و کارگاه اقتصاد مقاومتی با مشارکت خیرین و ادارات شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

وی پایان داد: طرح شهید رهنمون در راستای ویزیت رایگان اهالی در مناطق محروم شهرستان وارائه خدمات رایگان درمانی و پزشکی در سطح شهرستان برگزار گردیده و ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات