فرمانده سپاه امام صادق(ع):

کمر استکبار در استان بوشهر شکسته است

سردار علی رزمجو در یادواره شهید رئیسعلی دلواری گفت: استان بوشهر دو قرن مبارزه با استعمار و استکبار را در کارنامه خود دارد و در این عرصه هم با آمریکایی‌ها و هم با انگلیسی‌ها در تجاوز به سرزمین ایران مبارزه کرده و شهید داده است.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۰۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
کمر استکبار در استان بوشهر شکسته است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو عصر سه‌شنبه در یادواره شهید رئیس‌علی دلواری بیان کرد: استان بوشهر دارای کارنامه بس درخشان و پیشینه حماسه‌ساز است و در دفاع از دین و شرف و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی در دریا، زمین و هوا دارای این کارنامه درخشان است.

وی تصریح کرد: مبارزه با آمریکا، انگلیس و رژیم ستم‌شاهی و هرگونه مبارزه برای دفاع از دین و میهن بوده در استان بوشهر رقم خورده است، در مبارزه با استعمار شهید رئیس‌علی دلواری، در مقابل استبداد شهید ابوتراب عاشوری و در مقابل استکبار شهید مهدوی و هم‌رزمانش در خلیج‌فارس حماسه آفریده‌اند.

رزمجو بیان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران توانست نیرو‌های آمریکا را در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس به زانو درآورد و تقدیم دو هزار و ۱۲۱ شهید به درخت تنومند انقلاب اسلامی گواه بر ایستادگی و استکبار و استعمارستیزی این استان دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: این مراسم در سلسله اجلاسیه کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کنگره سرداران و دو هزار شهید استان ۲۵ دی‌ماه امسال در استان برگزار می‌شود افزود: امروز کنگره شهید رئیس‌علی دلواری نخستین اجلاسیه برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر است.

رزمجو تصریح کرد: استان بوشهر دو قرن مبارزه با استعمار و استکبار را در کارنامه خود دارد و در این عرصه هم با آمریکایی‌ها و هم با انگلیسی‌ها در تجاوز به سرزمین ایران مبارزه کرده و شهید داده است.
 
کمر استکبار در استان بوشهر شکسته است


پایان خبر/
ارسال نظرات