سید علی حسینی نیا جانشین سپاه سیدالشهداء(ع) گفت: امر به معروف و نهی از منکر هرچقدر مردمی تر شود، فراگیری آن هر روز گسترده تر می شود.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۰۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

مبلغین می توا نند  احیا گر امر به معروف در جامعه شو ند

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، جانشین سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر در حاشیه اجتماع طلایه داران تبلیغ گفت: قرآن مسیر ما برای امر به معروف و نهی از منکر را مشخص کرده و مدیران باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشند .

سید علی حسینی نیا بیان نمود: لازمه انجام این فریضه الهی داشتن روح بزرگ است، نگاه داشتن دین هزینه دارد و برای انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

حسینی نیا گفت: بزرگترین انگیزه قیام امام حسین علیه السلام مسئله امر به معروف و نهی از مـنکر است که این دو از مـهم تـرین ارکان دین است.

وی ادامه داد: در عمل به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از برخوردهای احساسی پرهیز و از شیوه‌های کارآمد و انعطاف‌پذیر استفاده شود.

حسینی تصریح کرد: گستردگی منکرات در جامعه رو به پیشرفت است و برای مقابله با آن باید با انسجام مردم و مسئولان، امر به معروف و نهی از منکر به گفتمان عملی جامعه تبدیل شود.

وی افزود: مبلغین می توانند احیا گر امر به معروف در جامعه شوند و هر چه قدر این امر مردمی تر شود، فراگیری آن هر روز گسترده تر می شود.

پایان خبر/

ارسال نظرات