خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی:

شهید قدرت الله چگینی محور مبارزه بود

نعمت اللهی گفت: قزوین انسان های بزرگی دارد که نزد شهید چگینی درس خواندند، دشمن هم جایگاه او را شناخت چون در رده شخصیت های ملی بود که ترور شد و اگر ایشان شهید نمی شد یکی از سرمایه های بزرگ انقلاب بودند و با شهید رجایی همدل و همنوا می شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۵۳۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در سی و هشتمین یادواره شهید قدرت الله چگینی که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهر قروین برگزار شد اظهار کرد: شهید چگینی در حقیقت محور یک مبارزه و انسان الهی در الیگودرز بود.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید گرانقدر قدرت الله چگینی گفت: در آن دوران بنده نوجوان بودم که شهید چگینی را در الیگودرز زیارت کردم، دعای ندبه در مسجد امام رضا(ع) با حضور شهید چگینی در آنجا برگزار می شد.

نعمت الهی اذعان کرد: شهید چگینی در الیگودرز یک محور بود وقتی خبر شهادت وی را شنیدیم الیگودرز در غم بزرگی فرو رفت و همه مردم ماتم زده شدند، بسیاری از دوستان ایشان تمروز  از اصفهان و الیگودرز دراین مراسم حضور یافتند تا این شهید بزرگوار را با بیان خاطرات خود برای نسل حاضر بازگو کنند. وقتی وصیت نامه ایشان را مطالعه می کنید متوجه می شوید چقدر روح ایشان  بزرگ است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: اخلاق نبوی در رفتار ایشان قابل مشاهده بود و تمام مشکلات تعقیب و گریز ساواک نتوانست لبخند را از چهره وی دور کند. شهید چگینی آمد تا در الیگودرز یک مبارزه را مدیریت کند و پنج سال در الیگودرز بود که عالی درخشید.

نعمت اللهی گفت: قزوین انسان های بزرگی دارد که نزد شهید چگینی درس خواندند،  دشمن هم جایگاه او را شناخت چون در رده شخصیت های ملی بود که ترور شد و اگر ایشان شهید نمی شد یکی از سرمایه های بزرگ انقلاب بودند  و با شهید رجایی همدل و همنوا می شد.


وی در پایان گفت: امیدوارم افراد و شخصیت های دلسوز بتوانند فیلم زندگی ایشان را به صورت سریال بسازند تا همه مردم با او آشنا شوند.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها