خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در شرایط جنگ اقتصادی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی همگان باید از تولیدکنندگانی که به دنبال فعالیت‌های اقتصادی سالم هستند حمایت کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۱۵۱۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، علی اصفهانی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: نهاد تأثیرگذار قوه قضائیه امروز نیازمند 2 امر مهم نیرو‌های کارآمد و انقلابی و همچنین همدلی و همکاری نهاد‌ها با در نظر گرفتن اقتدار دستگاه قضا است.

اصفهانی، تأکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی همگان باید از تولیدکنندگانی که به دنبال فعالیت‌های اقتصادی سالم هستند حمایت کنیم.

وی گفت: مبارزه با فساد، احیای حقوق عامه و تلاش برای برقراری عدالت در دوره ریاست جدید بر قوه قضائیه جدیت بیش‌تری پیداکرده است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضرورت انقلابی بودن مسؤولان را جهادی کار کردن با نیت خالص و با عزم ملی بیان کرد که در این صورت باهم کاری قوای سه‌گانه عدالت اجتماعی در جامعه محقق خواهد شد.

در این مراسم از تلاش‌های محسن بوسعیدی داستان سابق قدردانی و سید نصراله صالحی به عنوان دادستان جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد.
ارسال نظرات