فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: گروه‌ جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد در راستای کمک به سیل‌زدگان عازم مناطق سیل‌زده لرستان شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۷۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

سرهنگ حسن نوری در گفت‌وگو با ياوررسانه ناحيه اظهار داشت: گروه‌ جهادی پارس‌آباد مغان متشکل از ۱۵ نفر از بسیجیان این شهرستان به مدت دوهفته عازم مناطق سیل‌زده لرستان شدند.

وی افزود: گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد که متشکل از بسیجیان مسيج مساجد و محلات شهرستان پارس‌آباد است به صورت داوطلبانه و از میان جوانان و خودجوش راهی مناطق سیل‌زده استان لرستان می‌شوند.

نوری با اشاره به مهم‌ترین کارهای این گروه‌ جهادی تصریح کرد: اصلی‌ترین فعالیت‌های گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد در بخش معمولان استان لرستان انجام می‌شود و ساخت و مرمت واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در سیل‌ استان لرستان از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فعالیت این گروه جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر اینکه این گروه‌ جهادی با مشارکت و همکاری بنیاد مسکن فعالیت می‌کند، بیان کرد: گروه جهادی شهدای پارس‌آباد فعالیت‌ها و اقدامات خداپسندانه خود را در مناطق سیل‌زده استان لرستان با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیش می‌برند.

وی گفت: با توجه به اینکه برنامه زمان‌بندی و فعالیت‌های گروه جهادی شهرستان پارس آباد مغان با ماه محرم مصادف شده است جهادگران در کنار کارهای عمرانی و سازندگی به کارهای فرهنگی از جمله حضور در نماز جمعه و شرکت در مراسمات و دستجات عزاداری نیز می‌پردازند.

ارسال نظرات