خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س) قروه تأکید کرد

لزوم توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن

فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س) قروه گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در این برهه زمانی که دشمن دام‌های فرهنگی خود را در جامعه گسترانیده است برای مقابله با این جنگ نرم و شبیخون فرهنگی مسئله مهمی به شمار می‌رود که باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۶۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

لزوم توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنبه گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج، نجیبه سالک مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین درایام تابستان در پایگاه مرضیه نیر حوزه مقاومت الزهرا(س) قروه با حضور پرشور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی نوجوانان وجوانان و ترغیب آنان به حضور بیشتر در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و توانمندسازی کادر بسیجی در راه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س) قروه ابراز داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در این برهه زمانی که دشمن دام‌های فرهنگی خود را در جامعه گسترانیده است برای مقابله با این جنگ نرم و شبیخون فرهنگی مسئله مهمی به شمار می‌رود که باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.

وی ادامه داد: در این طرح در زمینه‌های قرآنی برنامه‌های حفظ، تفسیر و روخوانی قران کریم اجرایی می‌شود.

مرادی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های اردویی، ورزشی، آموزشی و هنری از قبیل نمد دوزی و مینا کاری)، سبک زندگی، یاوران شهدا، برنامه‌های علمی و معرفتی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی جوانه‌های صالحین برای مقابله با تهدیدات دشمن در بحث جنگ نرم وشبیخون فرهنگی تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد.

 

ارسال نظرات