یادواره شهدای سه ماهه دوم شهرستان پارس آباد و شهيدان رجايي و باهنر به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت در مسجد جامع پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۵۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در اين مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: به برکت خون مطهر شهدا، ملت ایران مسیر رشد و توسعه را در حال پیمودن است.

وي با گرامیداشت یاد و خاطره شهداي شهرستان پارس آباد و شهداي دولت رجایی و باهنر اظهار کرد: شهدا با نثار خون خود امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آورند.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه شهدا با خون خود آسایش امروز را در ایران اسلامی به‌وجود آوردند، اضافه کرد: مسئولان نیز در این عرصه باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را با برنامه‌ریزی درست از میان بردارند.

رشادي در ادامه با اشاره به فرا رسيدن ماه محرم گفت: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم عزاداری محرم، تاسوعا و عاشورا در حقیقت نشان از رویش‌های انقلاب اسلامی دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با بیان اینکه نباید توجه به امام حسین(ع) را تنها به ماه محرم محدود کنیم، افزود: قیام سیدالشهدا(ع) دارای پیام‌های بسیاری است که دفاع از مظلوم و پیاده کردن احکام الهی از جمله آن‌ها است.

وی تأکید کرد: ما نباید توجه به آرمان‌های امام حسین(ع) را تنها تا ظهر روز عاشورا محدود کنیم بلکه باید در تمام طول سال برای تحقق این پیام‌ها و آرمان‌های قیام سیدالشهدا(ع) تلاش کنیم.

ارسال نظرات