بسیج مساجد و محلات سپاه شهداء استان آ.غربی

عضویت بیش از ۸۷ هزار نفردرسایت بچه‌های مسجد

حجت الاسلام بیگی : تا به امروز بیش از ۸۷ هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در سایت بچه‌های مسجد ثبت‌نام کردند
کد خبر: ۹۱۷۱۴۴۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،جت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ هزار نفر در کانون‌های مساجد استان ثبت نام کرده و همچنین تاکنون بیش از ۸۷ هزار نفر نیز از اعضای کانون‌های مساجد استان در سایت بچه‌های مسجد عضو شدند.

مدیر ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان‌غربی افزود: ۵۸ خانه نور در کانون‌های مساجد استان فعالیت کرده و این خانه‌های نور به‌صورت تخصصی در حوزه قرآن فعالیت دارند.

وی گفت: تا به امروز  هیچ سهمیه‌ای مبنی بر افزایش این تعداد ابلاغ نشده و تمامی کانون‌های استان در حوزه فعالیت های قرآن و عترت پیشتاز هستند.

 تاکنون بیش از ۹۰ درصد کانون‌های استان آذربایجان غربی نسبت به ثبت اطلاعات اعضای خود در سایت بچه‌های مسجد اقدام کرده که عمده ثبت این فعالیت‌ها نشان می‌دهد که فعالیت در حوزه قرآن و عترت بیشتر از سایر حوزه ها بوده است..

مدیر ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان‌غربی، طراحی اپلیکیشن ویژه شهدای مدافع حرم، طراحی اپلیکیشن همسنگر با موضوع دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه‌های ویژه بزرگداشت دفاع مقدس در راستای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌های اجرایی کانون‌های مساجد طی سال گذشته عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار