سردار علی رزمجو در همایش مسئولیت های اجتماعی بانک ها گفت: قرارگاه جنگ اقتصادی آمریکایی ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران در خزانه داری آمریکا کاملا عملیاتی و فعال است.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۳۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علی السلام، صبح امروز در همایش مسئولیت‌های اجتماعی سالن همایش بانک صادرات استان بوشهر بیان کرد: اولین بخشی که آمریکا آن را تحریم کرد در راستای جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران بحث نظام بانکی و مالی بود.

علی رزمجو تصریح کرد: آمریکا علاوه بر اینکه تحریم‌های مستقیم بر علیه جمهوری اسلامی داشت است، بانک‌های سایر کشور‌ها را هم تحت فشار قرار داد می‌دهد که نتوانند بانک‌های ما با آن‌ها مبادلات مالی داشته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و نظام بانکی و اقتصادی کشور تا الان خواست و توطئه آمریکا محقق نشده است، خدا را شاکریم که علارغم همه ابزار‌ها و امکانات بزرگ آمریکا و متحدانش بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آمریکا نتوانسته و نمیتواند به خواسته‌های خود برسد.

وی با بیان اینکه قرارگاه جنگ اقتصادی آمریکا فعال است گفت: قرارگاه جنگ اقتصادی آمریکایی‌ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران در خزانه داری آمریکا کاملا عملیاتی و فعال است.

رزمجو یادآور شد: در نظام بانکداری اسلامی در بانک‌های ما اگر توجه بیشتری به این فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر شود، سیستم اقتصادی و نظام بانکداری ما در مسیر رونق‌های مختلف از جمله رونق شعار سال قرار می‌گیرد.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها