به همت بنیاد علوی 24 مسجد شهرستان لنده در گام دوم ساماندهی مساجد این شهرستان به وسایل سرمایشی و صوتی تجهیز شدند.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۹۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
در گام دوم ساماندهی مساجد شهرستان لنده توسط بنیاد علوی همزمان با آغاز ماه محرم تجهیز ۲۴ مسجد این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و تجهیزات سرمایشی، فرش سجاده‌ای و سیستم‌های صوتی با وسایل جانبی تامین شد.

همزمان با آغاز طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده با توجه به نقش موثر مساجد در ایجاد مشارکت و اعتمادسازی در تصمیم گیری‌های فرهنگی-اجتماعی، پایش مساجد شهرستان در دستور کار بنیاد علوی مجری این طرح در شهرستان لنده قرار گرفت که مقرر شد بازسازی و تجهیز مساجد این شهرستان به شکل ویژه‌ای به اتمام برسد.

بنابر آخرین اخبار ارائه شده خوشبختانه مطابق برنامه‌ریز‌های صورت گرفته در ماه‌های گذشته عملیات بازسازی با اقداماتی، چون گچ‌کاری، آجرکاری، ایزوگام، محوطه‌سازی، احداث سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه در سریعترین زمان ممکن انجام گرفت و این روز‌ها بنیاد علوی وارد فاز دوم ساماندهی مساجد این منطقه شد.

مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت لنده در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز فاز دوم طرح ساماندهی مساجد لنده گفت: در ادامه برنامه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد علوی در قالب طرح ملی آبادانی و پیشرفت این شهرستان از امروز همزمان با آغاز ماه محرم تجهیز مساجد در دستور کار قرار گرفت و ۲۴ مسجد به وسایل سرمایشی، فرش سجاده‌ای و سیستم کامل صوتی تجهیز میشوند.

مرادی افزود: تعداد ۴۰ عدد کولر گازی، فرش سجاده‌ای به همراه سیستم‌های صوتی با وسایل جانبی تأمین و این اقلام با حضور هیأت امنای مساجد و دهیاران توزیع شد.

نماینده بنیاد علوی در لنده خاطرنشان کرد: پیش از توزیع تجهیزات یک نیاز سنجی کامل انجام دادیم و با توجه به نیازمندی‌های مسجد هر منطقه تجهیزات مورد نیاز تحویل هیات اُمنا و دهیاران گردید.
ارسال نظرات