کارشناس مسایل دینی در جمع هادیان سیاسی بسیج شهرستان لردگان، وجوب امر به معروف و نهی از منکر را به خاطر صیانت از سلامتی روح و روان انسان ها دانست.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۶۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در جمع هادیان سیاسی بسیج این شهرستان گفت: قیام اباعبدالله الحسین(علیه السلام) از همه ابعاد یک امر به معروف عملی است.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور، افزود: این نظام و انقلاب نیز مصداق یک امر به معروف و نهی از منکر است. منکری که طاغوت بود و کنار زده شد و معروفی که اسلام است و نظام ولایتی در این جامعه محقق شد .

حجت الاسلام کریم پور ادامه داد: اگر در اسلام امر به معروف و نهی از منکر واجب شده است به خاطر صیانت از سلامتی روح و روان انسان‌ها است .

وی تصریح کرد: انسان عاقل و بالغ باید همه اعضا و جوارحش را کنترل کند و اگر این کار را نکرد هم دنیا و هم آخرت خود را به خطر می‌اندازد و کار هادیان سیاسی به نوعی یک امر به معروف و نهی از منکر است که با بصیرت افزایی آنها همراه است .

کریم پور ابراز داشت: امام حسین علیه السلام برای بقای دین از همه دارایی خود گذشت و حتی زن و فرزند خود را به قتلگاه کربلا برد تا با این کار نشان دهد که حفظ دین خدا تاوان دارد و بدون تلاش و از خودگذشتگی میسر نمی شود و امروز ما پیروان ابا عبدالله(علیه السلام) برای حفظ نظام اسلامی باید چنین کاری کنیم و در راه بصیرت افزایی جامعه تلاش شبانه روزی انجام دهیم.

 

ارسال نظرات