معاون امور اقتصادی استاندار گیلان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست جناب آقای مهندس فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه برگزار گردید که در این جلسه به مشکلات 14 واحد تولیدی و صنعتی بخش خصوصی رسیدگی شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۶۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، معاون امور اقتصادی و هماهنگی استانداری گیلان با درخواست از بانک‌ها در خصوص شفاف‌سازی در خصوص واحدهای صنعتی گفت: وقتی واحدهای صنعتی به بانک معرفی می‌شود انتظار این است وضعیت شفافی از این واحدها داشته باشند و اگر بانک‌ها مشکلاتی در تهران دارند به ما اعلام کنند تا بتوانیم مشکلات را در این خصوص حل کنیم‌.

فرزام صفت با بیان اینکه بانک‌ها باید با واحدهای صنعتی همکاری کنند، اظهار کرد: بعضی از واحدهای صنعتی توان پرداخت تمام بدهی‌ها و معوقه‌های خود را ندارند زیرا در این صورت با مشکل مواجه نمی‌شدند لذا از بانک‌ها درخواست داریم در این خصوص با واحدهای صنعتی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی در استان گیلان و کشور تصریح کرد: ماده اولیه پایه و اساس واحد تولیدی است و اگر این واحد تولیدی ماده اولیه‌اش خارجی باشد با توجه به شرایط اقتصادی کشور میزان تسهیلاتی که باید دریافت کنند سه برابر سال گذشته است لذا باید بانک‌ها به این نکته توجه جدی کنند زیرا در غیر این صورت بعضی از واحدهای تولیدی به‌مانند بیست درصد سال گذشته نمی‌توانند کار کنند.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی استانداری گیلان با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان به انجام مصوبه‌ها افزود: در کشور برای رفع موانع تولید مصوبه‌های بسیار خوبی وجود دارد که اگر توسط مسؤولان و واحدهای تولیدی اجرایی شود بسیاری از مشکلات موانع تولید حل می‌شود.

 

ارسال نظرات