فرمانده سپاه ناحیه لردگان در جمع بسیجیان بخش فلارد، گفت: فضای مجازی جنگ خاموش و پیشبرد اهداف دشمن است.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۳۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری ا اشاره به برنامه‏ریزی دشمن در استفاده بهینه از فضای مجازی گفت: فضای مجازی جنگ خاموش دشمن است.

نظری افزود: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید، ولی متاسفانه طبق آمارهای موجود و بر اساس برنامه ریزی دشمنان ایران اسلامی، امروز فضای مجازی به یک تهدید تبدیل شد که با محتویات ضد دینی  سعی در به انحراف کشاندن جوانان این مرز و بوم دارد .

وی ادامه داد: بی توجهی خانواده ها به فرزندان و عدم داشتن شناخت کافی از فضای مجازی باعث گردید، که برخی از شبکه های معاند جمهوری اسلامی ایران طرفداران زیادی به خود جلب کنند و با استفاده از مشاوران با تجربه و نخبه خوراک مسموم به خورد جوانان ما بدهند  و در زمان مناسب از آنها استفاده شود.

نظری با اشاره به روشهای صحیح استفاده از فضای مجازی، از جوانان خواست در اجرای دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اینکه فضای مجازی را به یک فرصت تبدیل کنید؛ با ورود به موقع و داشتن دانش کافی در راستای دفاع از اسلام به تبلیغ ارزش های دینی و نظام اسلامی پرداخته و از زمینه های انحراف جوانان بکاهند.

وی با اشاره به اهمیت مناسبت های محرم و صفر، ادامه داد: امروز دشمن با برنامه ریزی دقیق سعی دارد در فضای مجازی مُحرّم را به سخره بگیرد و ارزش آن را بین مردم کمرنگ کند، لذا دست به ساخت فیلم های کوتاه و خنده دار در خصوص برنامه های ابام محرم زده  تا  از این روش بر فکر و اندیشه جوانان تاثیر بگذارد.

 

ارسال نظرات