حجت الاسلام رضایی گفت: مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی که کشور به سمت ثبات در بازار پیش می رود، بزرگترین سَمّ است.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۲۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

به گزارش سرویس دانش آموزی  خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در پارک قلمستان برگزار شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در بین بسیجیان طرح شهید بهنام محمدی در مدارس بودند، گفت: متاسفانه برخی از دولتی ها از مقاومت خسته شده اند و این امر را به جامعه تعمیم می دهند و متاسفانه به گونه ای دارند القا می کنند که انگار کلید مشکلات در مذاکرات خلاصه شده است.

وی با بیان اینکه؛ نباید برای حل مشکلات منتظر وعده های دروغ غربی ها ماند، افزود: هنوز فاجعه برجام فراموش نشده، عده ای به دنبال این هستند که برجامی دیگر را رقم بزنند. درست است که مسئولان دولتی از مذاکره با اروپائی ها منع نشده اند، اما بزرگترین اشتباه این است که حل مشکلات کشور را به بیرون از کشور گره بزنند.

رضایی ادامه داد: اگر دولت وقتی که بر روی برجام گذاشت و منتظر وعده های پوچ عده ای گاوچران ماند را بر روی حل مشکلات کشور و رونق تولید در کشور گذاشته شده بود الان کشور هزاران قدم به حل مشکلات اقتصادی نزدیک تر شده بود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه دشمن به گونه ای برنامه ریزی کرده و در فضای مجازی و افکار عمومی کار می کند، که از بی بصیرتی و نا آگاهی برخی افراد استفاده کرده و انگشت اتهام را به سمت ولی فقیه زمان نشانه می رود.

رضایی گفت: امروزه دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی را بر ضد مردم ایران به راه انداخته و به حق باید گفت که به لحاظ اقتصادی فشار زیادی به مردم ما وارد شده است، اما این فشارها ناشی از سوء مدیریت و عدم نظارت صحیح است و نباید آن را به گردن مقاومت انداخت.

وی تصریح کرد: مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی که کشور به سمت ثبات در بازار پیش می رود، بزرگترین سَمّ است.

 

ارسال نظرات