سید ساجد یعقوبی
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه پارس آباد مطرح کرد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه پارس آباد گفت: گروه ها‌ی انحرافی با فعالیت‌های خود قصد جذب نوجوانان وجوانان کشور را دارند و بعد از آنکه آن‌ها را جذب خود نمودند شروع به کارکردن بر روی عقاید و تفکرات جوانان می‌کنند و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی آن‌ها را دور می‌کنند..
کد خبر: ۹۱۷۱۳۲۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
گروه ها‌ی انحرافی با فعالیت‌های خود قصد جذب نوجوانان وجوانان کشور را دارند
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان پارس آباد، نشست روشنگری با محوریت محرم و بصیریت عاشورایی با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه پارس آباد در بین روسای هئیت‌های ورزشی اداره ورزش وجوانان شهرستان پارس آباد برگزارشد.

دراین نشست حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه پارس آباداظهار کرد: امروزه وظیفه تک تک افراد بصیرت افزایی است چرا که دشمنان در حال سو استفاده از مردم بخصوص ورزشکاران هستند و باید بصیرت در ورزشکاران افزایش یابد.

وی تصریح کرد: اگر ما بحث بصیرت عاشورایی را مطرح می‌کنیم اول باید به اهمیت آن پی ببریم، زیرا اگر ما زبانی، فکری و قلمی در راستای راه امام حسین (ع) کاری انجام دهیم ارزش و آثار بسیاری خواهد داشت.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: مراسمی که ما برای امام حسین (ع) می‌گیریم برای چیست؟ برای ارزشمندی فرهنگ عاشوراست،این عاشورا بسیار ارزشمند است نه تنها از دید ما شیعیان بلکه دشمنان نیز به آن اعتراف کرده‌اند.

وی افزود: گروه ها‌ی انحرافی با فعالیت‌های خود قصد جذب نوجوانان وجوانان کشور را دارند و بعد از آنکه آن‌ها را جذب خود نمودند شروع به کارکردن بر روی عقاید و تفکرات جوانان می‌کنند و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی آن‌ها را دور می‌کنند.

وی درادامه افزود: گروه‌های انحرافی داخل کشور به سود دشمنان خارجی کار می‌کنند و قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارند. اما از اول انقلاب با رهنمود‌های امام خمینی (ره) و بعد با هدایت رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) جلوی توطئه‌های این گروه‌ها و دشمنان قسم خورده گرفته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: اگر وجود رهبری معظم انقلاب نبود انقلاب اسلامی در همان توطئه‌های اول توان ایستادگی را نداشت. پس نقش مهم ولایت فقیه است که می‌تواند این انقلاب را به سوی هدف اصلی خود هدایت نماید.

وی در پایان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی خود به این موضوع پی برده اند که مهمترین شاخص انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که همان طور که در فتنه ۸۸ ما شاهد آن بودیم که ولایت فقیه را هم هدف توطئه‌های خود قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج: این نشست به همت مسئول بسیج ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آبادصورت گرفت.
ارسال نظرات