امام جمعه خاش:

بیانیه گام دوم انقلاب راه گشای نسل آینده است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: بیانیه دوم انقلاب برای نسل جوان و آینده راه گشا است.
کد خبر: ۹۱۷۱۲۹۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، با اشاره به این مطلب که مقام معظم رهبری(مدظله) در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند که نکات مهمی را به همراه داشت که برای نسل جوان و آینده ساز انقلاب راه گشا می باشد، اظهار کرد: فراز و فرودهایی که انقلاب در طول چهل سال گذشته داشته و تهدیداتی که از سوی دشمنان ما، علیه مسلمانان داشته اند در این بیانیه ذکر شده است.

وی افزود: یکی از مطالبی را که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کرده اند، بعد از علم و پژوهش، بحث معنویت و اخلاق است که در این راستا به برکت انقلاب اسلامی نکات خوبی در کشور مطرح شده است.

حجت الاسلام دهقانی مهم ترین رویکرد انقلاب اسلامی را حضور جوانان در صف های نماز جماعت و شرکت در نماز های جمعه دانست و بیان کرد: اگر بخواهیم در گام دوم انقلاب و در چهل سال دوم شاهد رشد و شکوفایی باشیم، باید تداوم دهنده راه شهدا بوده و برای حرکت در این مسیر می طلبد که به مسائل اخلاقی، سبک زندگی اسلامی و غیره توجه ویژه ای داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان خاش ادامه داد: پایبندی به ایمان، اخلاق، صداقت و خدمت به مردم نقش مهمی در گسترش انقلاب دارد که در این بیانیه رهبر معظم انقلاب(مدظله) به بحث جوانگرایی بسیار توجه دارند و دولت مردان در به کارگیری جوانان متخصص و متعهد بیش از پیش تلاش کنند.

این مسئول دعوت انبیاء و اولیای الهی به سمت توحید و خداگرایی را معنویتی و اخلاقی دانست و بیان کرد: دین اسلام از 3 بخش اخلاق، احکام عملی و معنویت شکل گرفته که در بحث اخلاق و معنویت هرچه به ارزشهای اخلاقی و معنوی پایبند باشیم، نفوذ، مقاومت و ایستادگی ما در برابر دشمنان بیشتر خواهد شد و به اهدافی که اسلام برای مسلمانان برنامه ریزی کرده، خواهیم رسید.

دهقانی اظهار داشت: ملت باید با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله) با وحدت و انسجام و همفکری در راستای اولویت های کشور حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات