جانشين فرمانده سپاه کربلا:

مشکلات قابل حل است / باید با روحیه جهادی برای مردم کار کرد

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت:مشکلات قابل حل است و می توان با ارائه راه حل های مناسب انتظارات مردم را برآورده کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۲۹۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه کارگروه ارتقاء وضعيت امور اجتماعي ، فرهنگي و سلامت مناطق آسیب شهرستان آمل با حضور سرهنگ رضايي جانشين سپاه کربلا ، سيد جعفر رسولي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل ،طوسی مدير کل امور اجتماعی استانداری مازندران و دیگر مسئولان در سالن فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

سرهنگ حسین محمدرضايی جانشين فرمانده سپاه کربلا با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: مسئولیت داریم تا مشکلات مردم را حل کنیم .

رضایی با تصریح بر اینکه مردم از ما انتظار دارند تا برای آنها کار کنیم ، افزود: با روحیه جهادی باید برای مردم کار کرد و برای همین باید به فکر افراد  ضعيف و آسيب پذير جامعه باشیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه می بایست از فرصت هایی که در اختیار ما گذاشته شد، برای حل مشکلات مردم استفاده کرد، گفت:مشکلات قابل حل است و می توان با ارائه راه حل های مناسب انتظارات مردم را برآورده کرد.

در ادامه سرهنگ عسگري فرمانده  سپاه آمل با اشاره  به اقداماتی که از سوي ادارات و دستگاهها در مناطق آسیب پذیر انجام شد ، گفت:120 خانوار در منطقه امت آباد ساکن هستند که مشکلات عديده اي در اين منطقه وجود دارد که همکاری همه مدیران را می طلبد.

به گفته عسگری از جمله اقداماتي که بايد در اين منطقه محروم صورت بگيرد ، پايش تصويري،تکمیل ساخت مسجد، صدور شناسنامه ، تحصيل کودکان ، صدور دفترچه درماني ، نصب چراغ هاي عابر وروشنايي معابر ،وضع رودخانه ای که از وسط محله می گذرد و اشتغال جوانان است.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه  زمين هاي موجود در این منطقه چند سالي است بدون مالک رها شده ، اضافه کرد:30 واحد مسکونی نیازمند مرمت و  بازسازي و همچنين زيباسازي محله و جلوگيري از فروش مواد مخدر از مشکلات این محله آسیب پذیر است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها