برگزاری نمایشگاه خیابانی محرم در بلوار قدس سمنان

نمایشگاه خیابانی محرم به مدت ۱۰ شب در بلوار قدس سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۷۱۲۵۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
محمد مهدی زیاری، مسئول روابط عمومی پایگاه بسیج ولایت و کانون فرهنگی هنری مولی الموحدین (ع) مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در بلوار قدس سمنان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری با همکاری پایگاه بسیج برادران و خواهران و هیئت امنا مسجد برای به تصویر کشیدن واقعه عاشورا و حرکت بزرگ امام حسین ع. در بلوار قدس که مسیری مسافر رو و شلوغ میباشد نمایشگاه محرم را برگزار کردند که هر بخش تقسیم میشود از جمله خیمه امام حسین و اهل بیتشان و خیمه یزید و رود فرات که عمر بن سعد در روز هفتم محرم در انجا آب را بر روی امام حسین (ع) و سپاه سیدالشهدا بستند.
زیاری ادامه داد: ما فضا را جوری طراحی کردیم که حال و هوای آن روز‌ها و ظلم و ستمی که امام حسین (ع) و هفتاد و دو تن ایشان توسط دشمنان اسلام کشیدند را به نمایش بگذاریم. هر یک از مردم عادی با دیدن این نمایشگاه اولین چیزی که ب. نظرشان میرسد این است که محرم و عاشورا رسیده است.
وی افزود: این نمایشگاه محرم به مدت ۱۰ شب (دهه اول محرم) برپا است و حتی این نمایشگاه با وصل روشنایی در شب نمای خوبی گرفته است؛ در این ده شب ایستگاه صلواتی هر روز ساعت ۱۸ جلوی درب پایگاه بسیج به همراه رنگ زنی ماشین با نوشته مخصوص عاشورا و امام حسین برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی پایگاه ولایت خاطرنشان کرد: برای این برنامه همه‌ی دوستان بسیجی اعم از مدیر کانون فرهنگی مولی الموحدین ع.، فرمانده و اعضای شورا پایگاه بسیج ولایت و همکاری فرمانده پایگاه خواهران زینب کبری (س) و هیئت امنا مسجد همکاری داشتند. شروع نمایشگاه را از امسال اغاز کردیم و با سعی تلاش هر سال با شکوه‌تر خواهیم کرد و همچنین بعد از اتمام دهه اول محرم و جمع کردن نمایشگاه بلافاصله با پیگیری فرمانده، شورا پایگاه بسیج ولایت نمایشگاه بهتری در هفته دفاع مقدس اجرا میکینم.
از همه‌ی عموم مردم دعوت میکینم از نمایشگاه محرم و نمایشگاهی ک. قرار است در دفاع مقدس اجرا شوند استقبال کنند و این گونه کار‌های فرهنگی که بازخورد بسیار عالی توسط مردم دارد را در سطح شهر بیشتر به نمایش بگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار