فرمانده سپاه ناحیه سرخه با فرماندار این شهرستان دیدار کرد
کد خبر: ۹۱۷۱۲۴۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت هفته دولت عباسعلی کاظمی فرمانده ناحیه سرخه در دیدار با علی مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در فرمانداری ضمن تبریک هفته دولت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دولت گفت: بهترین جهادی که امروز باید به آن توجه داشته باشیم امید دادن و امید بخشیدن به مردم، با توجه به تلاش‌های دشمن برای ایجاد و گسترش روحیه یاس و نابودی نسبت به انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی است.
فرمانده ناحیه با بیان اینکه دشمنان با شهادت یاران انقلاب که نشان از عظمت انقلاب دارند؛ سرمایه‌های بزرگی را از ما گرفتند افزود: این دشمنان دست بردار نبوده و نیستند و همچنان به توطئه‌های خود ادامه خواهند داد و در امور کشور ایران و سایر کشور‌ها دخالت خواهند کرد و از بین بردن روحیه امید در وجود مردم در دستور کار دشمن قرار دارد.
وی تصریح کرد: فرصت خدمت به مردم را به عنوان یک موهبت الهی بدانیم و در حد توان خود خدمت کنیم تا شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم. سپاه جزئی از ارکان نظام است و همیشه و در همه جا کمک حال دولت‌ها بوده و خواهد بود و خدمت رسانی به مردم را از اولویت‌های خود قرار داده است.
کاظمی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدا را در هفته دفاع مقدس در پیش رو داریم افزود: امروز هرچه داریم به برکت شهدا و خون شهداست. برگزاری این اجلاسیه به نحو احسن همکاری و کمک همه مسولین و دولت مردان را می‌طلبد و این اجلاسیه با توجه به ظرفیت‌های شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها