در لبیک فرمایشات مقام عظمای ولایت صادر شد

انتشار بیانیه بسیج کارمندان در واکنش بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جهادگران

سازمان بسیج کارمندان استان تهران در حمایت از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت ا...العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)در دیدار جمعی از اعضای گروه های جهادی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۲۳۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از تهران :سازمان بسیج کارمندان استان تهران در حمایت از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت ا...العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)در دیدار جمعی از اعضای گروه های جهادی بیانیه ای صادر کرد.


بسم الله الرحمن‌الرحیم

"بگذارید مامجموعه ی عظیمی از نسل انقلاب اسلامی رادر کشورمان شاهد باشیم که از لحاظ سطح‌فهم،مسائل مدیریتی،خدمت رسانی،ایجاد عدالت و قیام به قسط،به جایی رسیده باشد که ذهن های معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید الگو بگیرند"
گفتمان حرکت جهادی،شماها را به وجود اورده ما بایستی کاری کنیم که این گفتمان به یک گفتمان عمومی تبدیل شود و عده ای هستند که محرومیت زندگی وجسمانی ندارند اما ازخدمت به محرومان محرومند به آنها هم خدمت کنید.
(بخشی ازبیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از اعضای گروههای جهادی)

متن بیانیه

 قال الله تعالی:
(یا ایها الذین امنو اطیعوا الله واطیعوا الرسول و اولی الامر منکم)"نساء۵۹"
(ای کسانی که ایمان اورده اید اطاعت کنید خدارا واطاعت کنید پیغمبر واولی الامر ازخودتان را)

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ارزش های اسلامی و انقلابی شکل گرفته و هدف خویش را رسیدن به جامعه مبتنی بر قسط و عدالت قرار داده است.
این مهم‌محقق نخواهد شد جز در سایه تحقق دولت اسلامی که هدف و ماموریت اصلی بسیج کارمندان در تمامی سطوح نظام مقدس اسلامی در کشور است.
اندیشه و گفتمان حرکت جهادی به عنوان یکی از عناصر اصلی تحقق دولت اسلامی است که مورد تایید و تاکید مقام‌معظم رهبری بوده که می بایست تبدیل به گفتمان عمومی گردد تا زمینه ساز تحول در مسیر رسیدن به جامعه مبتنی بر قسط،عدالت و پیشرفت گردد.
بسیج کارمندان استان تهران به مصداق ایه اولی الامر منکم و در لبیک فرمایشات مقام عظمای ولایت و با تاسی از فرمایشات معظم له که میفرمایند"ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم"با بهره گیری از تمام ظرفیت های عظیم،متخصص و نیرومند کارکنان ادارات،آمادگی همه جانبه خود را جهت پیاده سازی فرمایشات مقام معظم رهبری و همکاری با گروه های جهادی اعلام می نماید.و با تلاش و کوشش وافر برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی بی منت به مردم با برگزاری میزهای خدمت جهادی در مسیر همگانی شدن گفتمان جهادی و گسترش حضور عموم مردم به خصوص و کارمندان ادارات و تحقق عدالت و پیشرفت ورسیدن به تحقق جامعه اسلامی دریغ نخواهد ورزید.

"والسلام علیک والرحمه الله وبرکاته"
سازمان بسیج کارمندان
#سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)  استان تهران

ارسال نظرات
آخرین اخبار