رئیس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میانی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ۵ امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان میامی آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۷۱۲۲۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبربرگزاری بسیج از استان سمنان، رضا قاضی پور اظهار کرد: سوگواره بصیرت عاشورایی با آغاز ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در امامزادگان سید محمد و سید ابراهیم (ع)، امامزاده عبدالله (ع) ری آباد، امامزاده سید احمد (ع) فرومد، بقعه دانیال نبی (ع) و بقعه ارمیای نبی (ع) شروع شده و هیات امنای این اماکن متبرکه در این ایام میزبان عاشقان اهل بیت هستند.
وی به اعزام ۵ مبلغ در این ایام به اماکن مجری طرح بصیرت عاشورایی در میامی اشاره کرد و افزود: از ۲ مبلغ اعزامی از قم و ۳ مبلغ بومی در طرح سوگواره بصیرت عاشورایی میامی استفاده می‌شود.
رئیس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میانی تصریح کرد: در ۳ بقعه شهرستان میامی همایش شیرخوارگان حسینی برگزار خواهد شد.
قاضی پور با اشاره به اینکه همایش رهروان زینبی با حضور بانوان در ۲ بقعه متبرکه در میامی برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: هیات عاشقان ولایت، هیات چهارده معصوم، هیات حضرت ابوالفضل (ع) و هیات شیرخوارگان حسینی در برگزاری طرح بصیرت عاشورایی با دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میانی و هیات امنای این بقاع متبرکه همکاری و در برنامه‌ها مشارکت دارند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها